2015-10-31 14:59
2015-10-31 14:59
A PBE szerver frissült és rengeteg Előszezonbeli tartalom került be! Az új Szezon kezdetével érdemes tisztában lenni az új dolgokkal, így érdemes már most elkezdeni olvasni a változtatásokat!
Új kinézetek
Kezdésnek itt van a Győzedelmes Sivir kinézet. Ez azoknak jár majd akik a 2015-ös évadot/szezont Aranyban végezték, vagy annál feljebb.Fontos lehet még tudni, hogy akinek nincs meg Sivir, az a hőst is megkapja hozzá!
És 2015 November 11-ig van még időtök, hogy elérjétek az Arany rangot.
Lövész hősök változtatása
Az előszezon egyik nagyobb változtatása, a lövészeknek való tárgyak átvariálása, és ebből következik, hogy a hősöké is: Caitlyn, Corki, Graves, Kog'Maw, Miss Fortune, és Quinn .Mind nagyobb változtatást kapnak, míg a többiek csak kisebb mértékben lesznek átalakítva.
A Lövészek tárgyai is megújultak. A régiek megváltoztak, a receptek is átalakultak és új tárgyak is érkeztek.
Lent megtalálhatjátok az egyes hősöket érintő változásokat, legyen az értékbeli változás vagy a képességeik átdolgozása.
Alap tulajdonságok:
- Alap Támadás megnövelve: 50.04 -> 55.66
- Támadás gyarapodása csökkentve: 3.0 -> 2.18
- Caitlyn alaptámadásai 10%-kal kevésbé nyernek erőt a támadási sebességből
Caitlyn aktiválja Headshot passzívját minden célpontra, aki belelépett a Csapdájába, vagy akit eltalált a Hálóval. Ezen kívül minden 7/6/5.-dik alaptámadáskor is aktiválja, ha bokorban van, akkor kettőnek számít minden alaptámadás.
Headshot jellemzői:
- +50% Támadási Sebzést visz be hősök ellen, amit a Kiritkus Esély és a Kritikus Sebzés is növelhet.
- Minionoknak összesen 250% sebzést okoz.
- Kétszer akkora távolságból tud Headshot-ot adni azoknak a célpontoknak, akik Csapdába léptek, vagy Háló találta el őket.
Piltover Peacemaker (Q):
50/60/70/80/90 mana
10/9/8/7/6 másodperc töltési idő
Felemeli a puskáját, majd egy másodperc múlva egy mindenen áthatoló lövedéket lő ki, ami 25/70/115/160/205 (+1.6 teljes Támadás) fizikai sebzést okoz. Miután a lövedék eltalált valakit, szélesebb sávban megy tovább, de 40%-kkal kevesebbet sebez.(Hasonlít kicsit Graves ultijához.)
A Csapdák által láthatóvá tett célpontokra mindig teljes sebzést oszt.
Yordle Snap Trap (W):
20 Mana
45/32.5/20/12.5/10 másodperces visszatöltési idő
Lefektet egy csapdát, amit ha egy ellenfél hős aktivál, mozgásképtelenné teszi őket x másodpercre és rövid ideig láthatóak lesznek, bárhol is vannak.
A Csapdák 90 másodpercig tartanak. 3/3/4/4/5 csapda lehet egyszerre aktív.
A Csapdába lépett ellenfelek 10/20/30/40/50%-kal több sebzést szenvednek el a Headshot-ból.
90 Caliber Net (E):
75 Mana
18/16/14/12/10 másodperces töltési idő
Caitlyn kilő egy hálót, ami őt hátrafelé löki. A háló 70/110/150/190/230 (+0.8 Varázserő) mágikus sebzést okoz és lassítja a legelső eltalált célpontot 50%-kal 1 másodpercre.
- [MEGJEGYZÉS:A háló egy kicsit keskenyebb,rövidebb és lassabb.
Ace In The Hole (R):
100 Mana
90/75/60 másodperces újratöltés
Caitlyn egy pillanatra megáll, hogy a tökéletes lövést vihessen be egy ellenfél hősön 2000/2500/3000 egységnyi távolságból. A lövés 250/475/700 (+2.0 bónusz Támadás) fizikai sebzést okoz, de a többi ellenfél a lövés útjába állhat.
Alap tulajdonságok:
- Alap Mana növelve: 305.16 -> 350.16
- Szintenkénti Mana gyarapodás csökkentve: 37 -> 34
- Sebzés gyarapodás csökkentve: 3 -> 2.5
- Alap sebzés növelve: 51.24 -> 56
Hextech Munitions (Passzív)
Hextech Repesz Hüvelyek:
Corki alap támadásai 10% bónusz sebzést okoznak, és az alaptámadás fele mágikus sebzéssé alakul.
A Csomag:
A játék 8. Percében megjelenik a bázison A Csomag. Ha felveszi, ideiglenesen 50% mozgási sebességet kap harcon kívül és a Valkyrie képességet átalakítja Különleges Küldemény-nyé.
A Csomag újratölt 4 perccel azután hogy “kézbesítve lett”
Phosphorus Bomb (Q):
60/70/80/90/100 Mana
8 mp töltési idő
Corki kilő egy bombát, ami 80/130/180/230/280 (+0.5 bónusz Támadás)(+0.5 Varázserő) mágikus sebzést okoz a célterületen tartózkodó ellenfeleknek. Ezen felül megvilágítja a területet, így láthatjuk az ott tartózkodó hősöket( a Lopakodást(Stealth) nem töri meg).
Valkyrie (W):
100 Mana
26/23/20/17/14 mp töltési idő
Aktív: Corki előrerepül egy rövid távon és 60/90/120/150/180 (+0.4 Varázserő) mágikus sebzést okoz mindenkinek aki beleáll az úton hagyott tűzbe.
Különleges Küldemény: Corki egy nagyobb távon repül előre, bombákat dob le, félrelök minden ellenfelet, és egy lángoló sávot hagy maga után. A sáv lelassítja az ellenfeleket 90%-kal és 30-100 (+1.5 bónusz Támadás)(+.2 Varázserő) mágikus sebzést okoz másodpercenként.
- [MEGJEGYZÉS:A hatótávolság csökkentve: 800 -> 600]
Gatling Gun (E):
50 Mana
16 mp töltési idő
Corki aktiválja gépágyúját, ami töltényt szór maga előtt mindenkire 4 másodpercig és ezzel 20/32/44/56/78 (+.4 bónusz Támadás) sebzést okoz (félig fizikai, félig mágikus), és csökkenti a célpont Páncélját és Varázsellenállását másodpercenként 1/2/3/4/5-tel.
A Páncél és Varázsellenállás csökkentés halmozódhat és 2 másodpercig tart.
Missile Barrage (R):
20 Mana
12/10/8 mp töltény generálási idő (2 mp töltési idő)
Aktív: Corki kilő egy rakétát, ami az első eltalált célponton robban, és 100/140/180 (+0.2/0.5/0.8 összes Támadás)(+0.3 Varázserő) mágikus sebzést okoz.
Corki eltárolhat akár 7 rakétát is, és minden 3. Nagy Durranás lesz, ami 50%-kal többet sebez.
Alap tulajdonságok:
- Mozgási sebesség növelve: 330 -> 345
- Páncél gyarapodása növelve: 3.2 -> 3.4
- Varázsellenállás gyarapodása növelve: 0 -> 1.25
- Alap Támadás növelve: 54.2 -> 62.83
- Támadás gyarapodása csökkentve: 3.1 -> 2.41
- Lőtáv csökkentve: 525 -> 425
Destiny (Passzív)
Graves sörétes puskájának van néhány egyedi tulajdonsága..
- Double Barrel: Graves-nek újra kell töltenie, ha kifogy a töltényekből. A támadási sebesség csak kis mértékben csökkenti az újratöltést, viszont a támadások közt eltelt időt azt nagyon.
- 12-Gauge: A támadások 4 töltényt lőnek ki(Kritikus találat esetén 8-at). Az eltalált célpontok a Támadás 75-110%-ból sebződnek + (25-33)% ráadás töltényenként.
- Buckshot: A töltények nem hatolnak át az egységeken. Ha a töltények nem-hős egységet találnak el, hátralökik őt.
End of the Line (Q):
50/55/60/65/70 Mana
14/13/12/11/10 mp töltési idő
Kilő egy adag puskaport ami 60/80/100/120/140 (+.75 bónusz Támadás) fizikai sebzést okoz egy vonalban.
2 másodperc múlva, vagy amikor akadályba ütközik, felrobban, ezzel 90/155/220/285/350 (+0.4/0.6/0.8/1.0/1.2) fizikai sebzést okozva a közeli ellenfeleknek.
Smoke Screen (W):
70/75/80/85/90 Mana
26/24/22/20/18 mp töltési idő
Egy 4 másodpercig tartó Fekete Füstöt idéz elő. Ellenfelek akik ebben tartózkodnak, nem látnak ki.
Becsapódástkor 60/110/160/210/260 (+0.6 Varázserő) mágikus sebzést okoz és 15/20/25/30/35%--kal lassít.
Quickdraw (E):
40 Mana
18/17/16/15/14 mp töltési idő
A kiválasztott irányba suhan, és visszatölt egy hüvelyt. 4 másodpercig megkapja a True Grit képességet.
Az alaptámadások csökkentik a Quickdraw töltési idejét 0.5 másodperccel, és ha nem miniont támadunk, akkor a True Grit képességet is frissítik.
A True Grit 10/15/20/25/30 Páncélt és Varázsellenállást biztosít(4-ig halmozódhat fel).
- [Minden töltény aktiválhatja a töltési idő csökkentést.]
- [Az alaptámadás animációt is reseteli.]
Collateral Damage (R):
100 Mana
100/90/80 mp töltési idő
Kilő egy robbanó hüvelyt, méghozzá olyan erővel, hogy visszalöki Graves-t. A hüvely 250/400/550 (+.75 bónusz ad) fizikai sebzést okoz az első eltalát célpontnak. Találat után, vagy ha elérte a lőtávolság végét, felrobban, és 200/320/440 (+.60 bónusz ad) fizikai sebzést okoz tölcsér alakban.
Alap tulajdonságok:
- Alap Mana növelve: 298.88 -> 348.88
- Mana gyarapodás csökkentve: 41 -> 38
- Támadás gyarapodása csökkentve: 3 -> 2.41
- Alap Támadás növelve: 52.04 -> 2.41
Icathian Surprise (Passzív)
Ha Kog’Maw meghal, testében elindul egy láncreakció aminek eredményeképp 4 másodperc múlva felrobban(100 + 25 * szint) valós sebzést okozva a környező ellenfeleknek.
Caustic Spittle (Q):
60 Mana
8 mp töltési idő
Passzív: Kog'Maw 10/20/30/40/50% bónusz támadási sebességre tesz szert.
Aktív: Kilő egy maró anyagot, ami 80/130/180/230/280 (+0.5 Varázserő) mágikus sebzést okoz az első eltalált célpontnak és csökkenti annak Páncélját és Varázsellenállását 4 másodpercre 12/16/20/24/28%-kal.
Bio-Arcane Barrage (W):
40 Mana
13/11.5/10/8.5/7 mp töltési idő
6 másodpercre Kog’Maw alaptámadásai:
- 90/120/150/180/210 lőtávolságot kapnak.
- 100% Támadási Sebességet kap és a képességei varázslás idejei feleződnek.
- 60% sebzést okoz mindenkire aki nem minion.
- A célpont max Életerejének (+1.25% minden 100. összes Támadásért) (+~7.5% 100 Varázserőért) sebzi ráadás mágikus sebzésként.
Ez alatt az idő alatt Kog’Maw maximum elérhető Támadási Sebessége megduplázódik.
Void Ooze (E):
80/90/100/110/120 Mana
12 mp töltési idő
Egy takonysávot fektet le ami 60/110/160/210/260 (+0.7 AP) mágikus sebzést okoz az áthaladóknak és lassítja őket 20/28/36/42/50%-kal.
Living Artillery (R):
50 Mana
2/1.5/1 mp töltési idő
Egy tüzérségi lövedéket lő ki, és az ellenfél hiányzó életereje alapján sebez, ezen kívül 2 másodpercig felfedi az eltalált célpontokat. A 10 másodpercen belül kilőtt lövedékek mindig 50-nel több manába kerülnek. (max. 500)
Sebzés:
- 70/110/150 (+0.75 bónusz Támadás)(+0.25 Varázserő) 50% életerő feletti célpontokra.
- 140/220/300 (+1.5 bónusz Támadás)(+0.5 Varázserő) 25% és 50% közötti életerővel rendelkező célpontokra.
- 210/330/450 (+2.25 bónusz Támadás)(+0.75 Varázserő) 25%-os életerő szint alatti célpontokra.
Alap tulajdonságok:
- Alap Mana növelve: 275.84 -> 325.84
- Támadási sebesség növekedése szintenként csökkentve: 3.01 -> 3
- Mana gyarapodás növelve: 35 -> 38
- Támadás gyarapodása csökkentve: 3 -> 1
- Alap Támadás csökkentve: 49.54 -> 46
Love Tap (Passzív)
Miss Fortune 50-100% teljes támadás fizikai sebzést okoz, amikor egy új célpontot talál el. A sebzés feleződik minionok esetén.
Double Up (Q):
43/46/49/52/55 Mana
7/6/5/4/3 mp töltési idő
Miss Fortune egy pattogó lövedéket lő ki egy ellenfélen keresztül, mellyel 20/35/50/65/80 (+0.85 teljes Támadás)(+0.35 Varázserő) fizikai sebzést okoz az első célpontnak, és 40/70/100/130/160 (+1.0 teljes Támadás)(+0.5 Varázserő) sebzést a második célpontnak. Mindkét találat alkalmazza a találati hatásokat.
Ha az első célpont meghal, a másodlagos sebzés 50%-kal nagyobb lesz.
Strut (W):
30 Mana
8 mp töltési idő
Passzív: 5 másodperc után, ha Miss Fortune nem kap direkt sebzést, kap 25 mozgási sebességet. További 5 másodperc eltelte után a bónusz növekszik: 60/70/80/90/100-ra.
Aktív: Teljesen aktiválja a passzív mozgási sebességét, ezen felül 60/75/90/105/120%-kal növeli a támadási sebességet 3 másodpercig.
A Love Tap-ek megnövelik a támadási sebesség bónusz időtartamát 0.75 másodperccel. (hősök ellen kétszeres a növekedés)
Make It Rain (E):
80 Mana
14/13/12/11/10 mp töltési idő
Miss Fortune golyózáport indít egy területre és 90/145/200/255/310 (+0.8 Varázserő) mágikus sebzést okoz 2 másodperc alatt, ezen kívül 40/45/50/55/60%-kal lassítja az eltalált ellenfeleket.
- [A hatótáv növekedett: 800 -> 1000]
Bullet Time (R):
100 Mana
120/110/100 mp töltési idő
Miss Fortune zárótüzet indít 3 másodpercig, és (+0.7 teljes Támadás)(+0.2 Varázserő) fizikai sebzést okoz hullámonként (12/14/16 hullám összesen).
A képesség képes kritikus találatot bevinni, melynek sebzése 120%-os.
Alap tulajdonságok:
- Támadás növekedése szintenként csökkentve: 3 -> 2.41
- Alap sebzés csökkentve: 51.04 -> 56.46
Harrier (Passzív)
8 másodpercenként Valor megjelöl egy közeli ellenfelet Sebezhetőként és felfedi őt 4 másodpercre. Quinn következő alaptámadása 125 - 150%-át sebzi az alaptámadásának.
A képesség töltési ideje a kritikus találati eséllyel csökken.
Aerial Assault (Q):
50 Mana
11/10/9/8/7 mp töltési idő
Valor előrerepül, és az első eltalált ellenfelet megjelöli Sebezhetőként. Valor 50/80/110/140/170 (+0.34 bónusz Támadás)(+0.35 Varázserő) - 100/160/220/280/340 (+0.68 bónusz Támadás)(+0.7 Varázserő) fizikai sebzést okoz az összes közelben lévő ellenfélnek a hiányzó életerejük alapján.
Ha a képesség megöl egy egységet, a töltési idő feleződik.
Heightened Senses (W):
Nincs költsége
50/45/40/35/30 mp töltési idő
Passzív: Egy Sebezhető célpont megtámadása után Quinn támadási és mozgási sebessége 20/25/30/35/40%-kal megnő 2 másodpercig.
Aktív: Valor felfed egy nagy területet 2 másodpercre.
Vault (E):
50 Mana
12/11/10/9/8 mp töltési idő
Quinn egy ellenfélhez száguld 40/70/100/130/160 (+0.20 bónusz támadás) fizikai sebzést okozva neki, miközben megjelöli Sebezhetőként.
A célpont elérésekor Quinn gyorsan leesik, rövid időre kimozdítja és 50%-kal lassítja ellenfelét. (a lassítás 1.5 másodperc alatt elenyészve csökken)
Tag Team (R):
120/60/0 Mana
3 töltési idő
Quinn lehívja Valort, hogy segítsen neki. 2 másodperc töltés után egyesülnek, 70/100/130% összesített mozgási sebességük lesz, és megkapják a Skystrike képességet, melyet a Tag Team befejezésével aktiválnak.
Ha Quinn sebzést szenved el toronytól, vagy ellenséges hőstől, akkor a képesség 3 másodperces töltési időre kerül.
Skystrike (R):
Nincs költsége és töltési ideje
Aktív: Quinn és Valor (100% összes Támadás) fizikai sebzést okoznak az összes közeli ellenfélnek, majd Valor visszarepül az égbe.
A Tag Team hatása alatt:
- Támadáskor aktiválódik a Skystrike képesség és Valor visszatér az égbe.
- Hős által kiosztott sebzés, torony sebzés, és mozgásképtelenné tévő hatások Valort visszaküldik az égbe.
- Minden más hatás rövid ideig lelassítja őket.
A Szurdok Hírnöke
A Szurdok Hírnöke egy új szörny, aki a Baron helyén terem a játék elején.Részletek:
- A Szurdok Hírnöke 4:00-kor terem a Baron helyére.
- A Szurdok Hírnöke 5 percenként éled újjá.
- A Szurdok Hírnöke 19:45 tűnik el, ha nem áll harcban, illetve 19:55-kor akkor is, ha harcban áll.
A Szurdok Hírnöke tulajdonságai:
- Csak közelharci támadásai vannak, de nagyot sebez.
- A szeme néha kinyílik, ilyenkor a hátulról indított támadások a maximális életerejének a 12%-át sebzik tényleges sebzésként.
- 35%-kal kevesebbet sebződik távolsági alaptámadásoktól..
Halálakor a következőket adja:
- A gyilkos csapat minden tagja 50 Aranyat kap.
- "Doom's Eve" erősítést ad legyőzőjének.
Az erősítés:
- 10% sebzésnövekedést és 40 mozgási sebességet ad.
- Fejlesztett Baron hazaportálást ad.
- Erősíti a közeli szövetséges minionok támadását és támadási sebességét. (védekező tulajdonságokat nem ad)
Globálisan hallgató, ha[b] A Szurdok Hírnöke meghal.
Ahogy belépünk az előszezonba, a masteryk megváltoznak!
A jelenlegi rendszerben minden szintnél DÖNTENED kell és nem választhatsz két képességet ugyanazon a szinten. Az 1,3,5 szinteken eloszthatod az 5 pontot a 2 között de csak 5öt oszthatsz el összesen. A 2,4,6 szinteken csak 1 masteryt választhatsz midnegyik szinten.
Például, ezen a képen az "Explorer" masteryt választottuk a 2es szinten a Resolve masteryk közül tehát így kiválaszthatom a "Tough Skin"-t ami szintén egy 2es szintű mastery.
Itt egy rövid videó:
És egy összefoglaló hogy mi minden újdonság van az egyes elágazásokban!
Resolve(Eltökéltség) ágazat
1-es szint (Maximum 5 pont osztható el a "Recovery" és az "Unyielding" között)
- Recovery:+0.4/0.8/1.2/1.6/2.0 Életerő-regeneráció 5 mp-enként
- Unyielding: +1.2%/2.4%/3.6%/4.8%/6% Bónusz Páncél és Varázsellenállás
2-es szint (Válassz egyet)
- Explorer: +12 Mozgási sebesség bokorban és a folyóban
- Tough Skin: 2-vel kevesebb sebzést szenvedsz a hősöktől és a nem-minion szörnyektől
3-as szint (Maximum 5 pont osztható el a "Runic Armor" és a "Veteran's Scars" között)
- Runic Armor: +1.6%/3.2%/4.8%/6.4%/8% bónusz minden magadra használt pajzsra és gyógyításra(beleértve az életlopást és a regenerációt is)
- Veteran's Scars: +1.2%/2.4%/3.6%/4.8%/6% Bónusz Életerő
4-es szint (Válassz egyet)
- Insight: Az idézői varázslatok 15%-kal kevesebb ideik töltenek vissza.
- Perseverance: +50% Életerő-regeneráció, ami egészen + 200%-ig felmegy ha 20% alatt van az Életerőnk.
5-ös szint (Maximum 5 Ppont osztható el a "Swiftness" és a "Legendary Guardian" között)
- Swiftness: +3%/6%/9%/12%/15% Kitartás(tenacity) és Lassítás Ellenállás
- Legendary Guardian: +0.4/0.8/1.2/1.6/2.0 Pajzs és Varázsellenállás minden közelben lévő ellenfél hősért.
6-os szint - (Válassz egyet)
- Grasp of the Undying: Ha harcban vagy, minden negyedik másodpercben a következő alaptámadásod életet lop a max Életerőd 3%-ának megfelelően.(távolsági hősöknél a fele)
- Strength of the Ages: A nagy szörnyek és a rohamminionok vagy a közeli társaid ölései 25 aranyat és 10 állandó Életerőt biztosítanak neked(max 300). Ha elérted a maximumot, a további rohamminionok megölése 100 életet tölt vissza.
- Bond of Stone: +4% Sebzés csökkentés. Ha a közelben van egy társad ez a bónusz megduplázódik és a sebzés 8%-át amit ők szenvednének el az ellenfél hősöktől, te kapod helyette.(15% alá nem viheti az életed)
Cunning(fortély) ágazat
1-es szint (Maximum 5 pont osztható el a "Wanderer" és a "Savagery" között)
- Wanderer: +0.6%/1.2%/1.8%/2.4%/3% Mozgási sebesség, ha nem vagy harcban.
- Savagery: Az alaptámadások és az egy célpontot érő varázslatok 1/2/3/4/5 bónusz sebzést okoznak a minionoknak és szörnyeknek.
2-es szint (Válassz egyet)
- Runic Affinity: A dzsungelből szerzett buff-ok 15%-kal tovább tartanak, caskúgy mint a nagy szörnyekből és a Folyó Oltárból szerzettek.
- Secret Stash: A varázsitalait, és elixírjeid 10%-kal tovább tartanak. Ráadásul a varázsitalok helyét kekszek veszik át amik pluszban 20 életet és 10 manát töltenek vissza azonnal ahogy elfogyasztják.
3-as szint (Maximum 5 pont osztható el "Merciless"és a "Meditation" között)
- Merciless: 1/2/3/4/5%-al több sebzést okozhatsz az ellenfél hősöknek akik Életereje 40% alatt van.
- Meditation: Minden 5. másodpercben a hiányzó Manád 0.3%/0.6%/0.9%/1.2%/1.5%-a visszatöltődik.
4-es szint (Válassz egyet)
- Bandit: Kapsz 1 aranyat minden ellenfél minionért amit egy csapattársad ölt meg. 3 ráadás aranyat kapsz(10et ha közelharcos vagy) ha ellenséges hőst alaptámadással sebzel. (Minden 5 másodpercben csak 1x fordulhat elő).
- Dangerous Game: A hős gyilkosságok és assist-ok a hiányzó Életerőd és Manád 5%-át töltik vissza.
5-ös szint (Maximum 5 pont osztható el a "Precision" és az "Intelligence" között)
- Precision: Gain 0.6/1.2/1.8/2.4/3 + 0.06/.12/.18/.24/.3 per level Armor and Magic Penetration.
- Intelligence: Your Cooldown Reduction cap is increased by 1%/2%/3%/4%/5%, gain 1%/2%/3%/4%/5% Cooldown Reduction.
6-os szint - (Válassz egyet)
- Stormraider's Surge: Ha az ellenfél hős életének 30%-át lesebzed 2 másodpercen belül akkor 35% mozgási sebességet kapsz 3 másodpercre(10 másodperc a töltési ideje)
- Thunderlord's Decree: A harmadik támadásod vagy varázslatod az ellenfél hősön sokkolást küld a körülöttük lévő területre, ami minden ellenfelet sebez azon a területen. A MÁGIKUS sebzés mértéke: szintenként 10 plusz a bónusz Támadásod 20%-a és a Varázserőd 10%-a.(30 másodperc töltési idő)
- Windspeaker's Blessing: A gyógyításaid és pajzsaid 10%-kal erősebbek. Ráadásul a pajzsaid és gyógyításaid a célpont Páncélját és Varázsellenállását is növelik 15%-kal 3 másodpercre ha nem magadra rakod.
Ferocity(vadság) ágazat
1-es szint (Maximum 5 pont osztható el a "Fury" és a "Sorcery" között)
- Fury: +0.8/1.6/2.4/3.2/4% Támadási Sebesség
- Sorcery: +0.4/0.8/1.2/1.6/2.0%-kal több képesség és varázslat sebzés
2-es szint (Válassz egyet)
- Double Edged Sword:Közelharci - 3%-kal több sebzést osztasz, és 1.5%-kal többet kapsz.
Távolsági - 2%-kal több sebzést osztasz és kapsz is. - Feast: Az egységek megölése után 20 Életerőt kapsz vissza.(20 másodperc töltési idő)
3-as szint (Maximum 5 pont osztható el a "Vampirism" és a "Natural Talent" között)
- Vampirism: +0.5/1.0/1.5/2.0/2.5% Életlopás és Életvarázs
- Natural Talent: +2/4/6/8/10 Támadés és +3/6/9/12/15 Varázserő 18-as szinten(0.11-0.55 AD/szint és 0.16-0.83 AP/szint)
4-es szint (Válassz egyet)
- Bounty Hunter:Minden egyes ellenfél hős gyilkossága után 1%-kal több lesz a sebzésed.
- Oppressor:2.5%-kal többet sebzel azokra a célpontokra akikek korlátozódott a mozgása(lassítás,kábítás,béklyózás,kihívás, stb.)
5-ös szint (Maximum 5 pont osztható el a "Battering Blows" és a "Piercing Thoughts" között)
- Battering Blows: +1.4/2.8/4.2/5.6/7% Páncéltörés
- Piercing Thoughts: +1.4/2.8/4.2/5.6/7% Varázstörés
6-os szint - (Válassz egyet)
- Warlord's Bloodlust: A kritikus csapások az okozott sebzés 15%-ból gyógyítanak és 20% támadási sebzést adnak 4 másodpercre(2 másodperc töltési idő).
- Fervor of Battle : Az alaptámadásaid és varázslataid adnak egy "Fervor" képességet(stacket) 5 másodparcre(max 10-ig halmozható). Minden egyes stack 1-8 bónusz fizikai sebzést ad az ellenfél hősök elleni alaptámadásaidnak, a szintedtől függően.
- Deathfire Touch: A sebző képességeid hatására az ellenfél hősök 6(+ a bónusz Támadásod 50%-a és a Varázserőd 20%-a) mágikus sebzést szenvednek el 3 másodpercen belül.(a területre ható illetve a fokozatosan idő alatt sebző képességek a sebzés felét okozzák és csak 1.5 másodpercre.
Láthatóság és Támogató tárgyak változásai
A zöld Őrszemek ki lettek véve a boltból, természetesen a Talizmánok és a Látókövek még mindig le tudják helyezni őket.
A látó Őrszemek költége 75 aranyra csökkent.
A kék talizmánt eltávolították, illetve a maradék 2 magától fejlődik 9-es szinten, költség nélkül.
Ha 9-es szint fölött váltasz Talizmánt, a fejlesztett változatot kapod meg.
- A piros Talizmán továbbfejlesztésének Orákulum hatásának a látóköre kicsit csökken, de a kereső kör követ téged.
- A sárga Talizmán továbbfejlesztésének eltűnik az Őrszem tároló tulajdonsága, illetve az Őrszemek láthatóak, törékenyek és szövetségesek által megcélozhatatlanok lesznek. A hatótáv jelentősen nő és a töltési idő csökken, ezen felül az Őrszem végtelen ideig a térképen marad, ha nem ütik le.
A Vörös látókő új passzív képessége 10%-kal csökkenti az aktívan használható tárgyak töltési idejét.
3 féle különböző Látókő fejlesztés lehetséges:
- Eye of the Oasis (Látókő + Nomad's Medallion + Arany)
- Eye of the Equinox (Látókő + Targon's Brace + Arany)
- Eye of the Watchers (Látókő + Frostang + Arany)
Új Őrszem kinézetek
Egyensúlyi változások
Általános
- A kezdő Arany mennyisége 500-ra nőtt.
- A Minionok 15 másodperccel hamarabb érkeznek.
- A Minionok többé nem fognak követni a Dzsungelbe vagy a Folyóra.
- A Bázisvédő a játék 20. perce után automatikussá válik, így a cipőfejlesztést is eltávolították.
Egy új vizuális kiegészítés jelenik meg a hősöd szintje mellett, ha sorozatos gyilkosságot követsz el. Ez mindenki számára látható, és fejlődik, ha többet ölsz halál nélkül.[/*]
A Gyógyítást csökkentő hatások gyengülnek: 50% -> 40%-kal kevesebb gyógyítás.[/*]
Hősök
Shaco
- Two-Shiv Poison (E) [csökkentett találat esély eltávolítva, helyette lassítja a szörnyek támadási sebességét 20-30%-kal]
Lövészek
Ashe
Tulajdonságok:
- Alap mana csökkentve: 231.8 -> 280
- Mana növekedése szintenként csökkentve: 35 -> 32
- Támadás szintenként: 2.85 -> 2.26
- Alap Támadás: 51.088 -> 56.508
Frost Shot (P):
- Alap lassítás csökkentve: 5/11/17/23/29/35% -> 5/9/13/17/21/25%
- A passzívból származó bónusz sebzés többé nem Kritikus csapás.
- Ashe mostantól képes Kritikus találatokat bevinni. Ahelyett, hogy többet sebezne, a lassítás duplázódik meg 10/18//26/34/42/50%-ra. Ez folyamatosan csökken, amíg el nem éri az alap lassítást.
Ranger's Focus (Q):
- Mostantól nem lehet használni, ha kevesebb, mint 5 töltés van.
- Újratöltési idő csökkentve: 18 -> 0 másodpercre
- Mostantól nem növeli a lassítás mértékét.
Draven
Tulajdonságok:
- Alap mana: 310.56 -> 360.56
- Támadási sebesség szintenként: 2.7 -> 1.5
- Mana szintenként: 42 -> 39
- Támadás szintenként: 3.5 -> 2.91
- Alap sebzés: 50.38 -> 55.8
- Támadás hatása növelve 30%-kal
- Támadás haladása csökkentve: 1700 -> 1600
Ezreal
Tulajdonságok:
- Alap mana: 310.6 -> 360.6
- Mana szintenként: 45 -> 42
- Támadás szintenként: 3 -> 2.41
- Alap sebzés: 50.24 -> 55.66
Mystic Shot (Q)
- Újratöltési idő csökkentő hatás növelve: 1 -> 1.5 másosperc
- Újratöltési idő növelve: 6/5.5/5/4.5/4 -> 6.5/6/5.5/5/4.5
Arcane Shift (E)
- Újratöltési idő növelve: 19/17/15/13/11 -> 19/17.5/16/14.5/13
Jinx
Tulajdonságok:
- Sebzés szintenként: 3 -> 2.41
- Alap Támadás: 53.04 -> 58.46
- Hatóidő növelve: 4 -> 6 másodpercre
- Mostantól jelzőket gyűjt, minden jelző 15%-kal növeli a támadási sebességet. (a mozgási sebesség nem halmozódik)
Switcheroo (Q)
- Jinx 15%-kal csökkenti a támadási sebességét, ha a rakétavetőjét használja.
Kalista
Tulajdonságok:
- Támadási sebesség szintenként: 3.3 -> 2.8
- Sebzés szintenként: 3.5 -> 2.91
- Alap Támadás: 57.5 -> 62.92
Martial Pose (Passzív)
- "Az ugrás távolsága a cipő fejlesztésével nő (mint jelenleg), de az ugrás sebessége a Támadási sebességgel és lassításokkal arányos. Ez lassabb ugrást eredményez a játék elején, de gyorsabbat a játék végén."
Lucian
Tulajdonságok:
- Alap mana: 298.88 -> 348.88
- Mana szintenként: 41 -> 38
- Támadás szintenként: 3 -> 2.41
- Alap támadás: 52.04 -> 59.46
The Culling (R)
- Mostantól nincs hatással rá a támadási sebesség.
- 20/25/30-at lő a képesség szintjétől függően.
Sivir
Tulajdonságok:
- Sebzés szintenként: 3 -> 2.41
- Alap Támadás: 52.04 -> 57.46
Ricochet (W)
- Újratöltési idő növelve: 9/8/7/6/5 -> 12/10.5/9/7.5/6
- Az újratöltési idő a képesség használatának elején kezdődik.
- A bónusz hatásának ideje csökkent: 6 -> 4 másodpercre
Tristana
Tulajdonságok:
- Sebzés szintenként: 3 -> 2.41
- Alap sebzés: 51.54 -> 56.96
- Újratöltési idő csökkentve: 20 minden szinten -> 20/19/18/17/16
- Mostantól nem csökken az [E] képesség újratöltésének ideje ha támadunk.
- Ha az [E] képességet hordozó célpontot lőjük, akkor nem csökken a képesség töltési ideje.
Rocket Jump (W)
- Sebzés megváltoztatva: 80/105/130/155/180 -> 60/110/160/210/260
- Mostantól nem sebez többet az E képességtől függően.
- Az újratöltési idő csökken az E képességtől függően.
Explosive Charge (E):
- Mostantól automatikusan felrobban a maximális (4) töltésen.
- Tristana képességei is adnak hozzá E jelzőt.
- A képesség sebessége növelve: 1800 -> 2400
Twitch
Tulajdonságok:
- Alap támadás növelve: 49.04 -> 55.46
- Támadás növekedése szintenként csökkentve: 3 -> 2.41
Ambush (Q)
- ÚJ HATÁS: Ha egy ellenséges hős a passzív mérgezésének köszönhetően meghal, a képesség újratöltési ideje nullázódik.
- Játékélményt javító újítás: Ha Twitch láthatatlanná válik, visszavonja a jelenlegi alaptámadását, így nem törheti meg rögtön a láthatatlanságot.
Rat-ta-tat-tat (R)
- Időtartam csökkentve: 7 -> 5 másodpercre
- Mana költség csökkentve: 100/125/150 -> 100 minden szinten
- Újratöltési idő csökkentve: 120/110/100 -> 90 minden szinten
- "Mostantól minden másodlagos célpont mindig 30%-kal kevesebbet sebződik, és a minimum sebzés 40% lett."
Urgot
- Zaun-Toched Bolt Augmenter (Passzív) Mostantól az ellenfél méretét is csökkenti 15%-kal.
- Mostantól nem ad Páncélt és Mágia ellenállást, helyette 30/40/50%-kal kevesebb sebzést szenved el a képesség megkezdésétől számított 5 másodpercen át.
Hyper-Kinetic Position Reverser (R)
Varus
Tulajdonságok:
- Alap mana növelve: 310 -> 360
- Mana szintenként csökkentve: 36 -> 33
- Alap Támadás növelve: 49.04 -> 54.66
- Támadás szintenként csökkentve: 3 -> 2.41
Chain of Corruption (R)
- Sebzés csökkentve: 150/250/350 -> 100/175/250
- ÚJ HATÁS: A lefogott ellenfelek a lefogás időtartamára megkapják a W képesség 3 jelzőjét.
- ("Mostantól mutatja Varus és az ellenségek számára is a továbbterjedési területet, ha legalább egy ellenfelet eltalál."
Vayne
Tulajdonságok:
- Alap sebzés növelve: 50.46 -> 55.88
- Támadás szintenként csökkentve: 3.25 -> 1.66
Silver Bolts (W):
- Alap sebzés eltávolítva.
- Az ellenfél maximális életéből származó sebzés növelve: 4/5/6/7/8% -> 6/7.5/9/10.5/12%
- Új minimális sebzés minden egységre: 40/60/80/100/120