2014-10-27 16:51
2014-10-27 16:51
A kísérleti előszezoni változtatások visszakerültek pár javítással, Ahri splash artja mégsem változik, és pár kísérleti egyensúly változás Janna, Lucian, és Quinn számára!
Előszezon változtatások újra a PBE-n
Mielőtt nagyon belemennénk a témába, itt van Ypherion egy kis információval a mostani ciklussal kapcsolatban és a Scuttle Crab táborról:
”A változások 24.étől kezdve egészen a következő hét elejéig elérhetőek. Aztán visszavonulnak a jelenlegi javítási-ciklus végéig.
Az új folyami szörny jelenleg nem került be. Ez nem azért van, mert elvetettük az ötletet, hanem mert van vele egy kis gond, amit ki kell javítanunk. Ha minden jól megy, hétfőn már visszakerül ő is a Szurdokba.”
Játékmeneti változtatás
A "megkapod a bónuszt, ha a sújtással ölöd meg a szörnyet" rendszert lecseréltük egy újratöltődőre. A táborok felcsillannak, ha éppen elérhető a bónusz, ilyekor kell a sújtást használni rajtuk, és nem kötelező őket megölni utána. Azonban minden tábor újraéledésenként csak EGYSZER ad bónuszokat.
Krug bónusza is megváltozott. Most minden 5. ütés elkábítja az ellenfelet, illetve ha megüt egy tornyot, 95 valós sebzést okoz, ez után azonban a bónusz eltűnik.
Sárkányölő bónusz
Az új bónusz a sárkány megölésért megmarad a halál után, illetve halmozódik. Minden megölés után az arany helyett egy töltetet kap.
x1 – 5 Élet és Mana regeneráció 5 másodperceként
x2 - +10% Páncél és Varázsellenállás
x3 - +5% Mozgási Sebesség
x4 - +10% Páncél és Varázstörés
x5 – Minden eddigi bónuszt megtripláz, illetve ütésenként 50 valós sebzést okoz másodpercenként, 5 másodpercen át. Ez a bónusz sebzés 180 másodpercig tart, azonban a Sárkány megölése megújítja.
Kapott egy kis vizuális effektet is a bónusz. Halvány csillogással kezd, ami minden egyes töltet után egyre erősödik.
Tárgyváltoztatások
A Mana-töltődés másodpercenként 4-re lett emelve, 3-ról, az új Dzsungeles passzívnál, ami a Vadászpengéből építhető tárgyaknál található meg
Stalker's Blade
Egyedi passzív – Pusztító Sujtás – A sujtás(smite) használható ellenséges hősökön, valós sebzést okozva nekik és lelassítja a mozgási sebességüket 50%-al, 2 másodpercre. Nagy szörnyek megölése után (maximum 3) a következő Pusztító Sujtás nagyobb sebzést okoz.
A négy új dzsungeles tárgy fejlesztése – amik a Vadászpengéből épülnek – is kapott egy is erősítést. A Vadászpenge megvásárlásához már szükséges a Sujtás idézői varázslatot magaddal hozni.
Fejlsztés: Pusztító Erő
- A bónusz élet 450-ről 500-ra nőtt
- Ad +25 Páncélt
- Többé nem biztosít csökkentett töltési időt és mozgási sebességet
- Egyedi passzív – Kitartás
Fejlesztés: Varázsló
- A varázserő 80-ról 90-re nőtt
- Biztosít 10 varázstörést
Fejlesztés: Harcos
- A sebzés 45-ről 60-ra emelkedett
- Az életlopás bónusz 8%-ról 10%-ra nőtt
Fejlesztés: Felfalás
- A bónusz támadási sebesség 50%-ra nőtt 40%-ról
- A támadások találatkor plusz 40 varázssebzést okoznak
- Nem biztosít csökkentett töltési időt
- Passzív: Nagy szörnyek megölésekor +1 varázssebzést kap a tárgy, hősök megölésekor vagy asszisztnál pedig +2-t.
Egyéb
Ahri splash a régi marad
Ahri új splash artja, először a 10/13 frissítésben volt megtalálható, nde most eltávolítva a PBE-ről és visszakerlt az eredeti.
Egyensúly változtatások
Készülvén az előszezonra, minden hős alap statisztikái (Páncél, Varázsellenállás, Sebzés stb..) megváltoztak.
Janna
- Zephyr (W) töltési ideje 12-re változott, minden szinten.
Lucian
- Ardent Blaze (W) mozgási sebessége 40/45/50/55/60-ra nőtt a minden szinten 40 helyett.
- Ardent Blaze (W) bónusz sebzés szorzója(.3 bónusz AD) megszűnt
- The Culling (R) töltési ideje 110/100/90-re nőtt a 100/75/50 helyett
- The Culling (R) lövésenkénti sebzése 45/55/65-re nőtt a 40/50/60 helyett
Quinn
- Támadási távolsága 550-re nőtt 525-rő
- Mozgási sebessége 330-ra csökkent a korábbi 335-ről
Az eredeti cikket itt találjátok.