PBE frissítés 11/06: Új Battlecast idéző ikonok, Jax és Riven textúra frissítés, és még sok más!

Írta NPC Yemi, Kategória: PBE
2014-11-07 14:13

Ez a frissítés tartalmaz pár újítást az új skineknél (pl: Captain Volibear-nek bajsza lett!), 2 Battlecast témájú idézői ikonok, textúra frissítés Jax és Riven számára, még több előszezon változtatás, és sok egyéb!

Kinézet frissítések

Néhány a 11/4 PBE frissítés skinjei közül frissült!

Captain Volibear

Captain Volibear-nek most bajsza van és el is érhető tesztelési célokra!



Constable Trundle

Constable Trundle E-je egy közlekedési bólya lett!


Itt egy vidó Constable Trundle új E-jéről és Officer Volibear új bajszáról!


Safecracker Evelynn

Ez a kinézet még nem elérhető, de a haja frissült.



Battlecast Kog'Maw

Battlecast Kog'Maw kicsit füstösebb és tüzesebb lett!




Battlecast Ward

Az új Battlecast Ward "arca" frissült!



Új idézői ikonok

Az új Battlecast Alpha Skarner és Battlecast Kog'Maw skinekkel együtt itt van két új Battlecast témú ikon a mai frissítésben! Sajnos még nincsenek részletek a megszerzésükről.

Textúra frissítések


A 11/4 nagy frissítést követően a mai is tartalmaz pár terxtúra újragondolást: Jax, Riven, and Crimson Elite Talon! Ezek a frissítések arra szolgálnak, hogy az új 5v5 térképtől ne üssenek el, illetve kicsit szépítik őket. Nem helyettesítik a vizuális frissítéseket.

Jax




The Mighty Jax



Angler Jax



Pax Jax



Jaximus





Riven




Redeemed Riven



Crimson Elite Riven



Battle Bunny Riven




Crimson Elite Talon






Sheriff Caitlyn




Egyéb


Nem biztos, hogy ez ma lett-e betéve, de a FLASH idézői varázslat már 8. szinttől elérhető 12 helyett!


Előszezon változások


A Dragon Slayer buffon változtattak! Ez jelenleg a legfrissebb változat:


Scuttle Crab gyorsító köre mostantól hullámokat kelt maga körül!


A Gromp smite (sújtás) mostantól vizuálisan is megmutatkozik.


Mint, ahogy a farkasok megöléséért járó bónusz egy gömb lett.


És amikor egy ellenfél ehhez a gömbhöz közelít, akkor a farkas szelleme üldözni kezdi őket!


Végül pár tárgy leírását frissítették:

Az új rendszer szerint kicserélik az mana/5mp és élet/5mp alapú tárgy leírását százalékos formára! Zárójelben jelzi, hogy a jelenlegi karakter tulajdonságaihoz viszonyítva ez mennyit jelent pontosan. Ez a tárgy pl. +25% alap élet és alap mana regenerációt biztosít, amir +2 élet és mana 5 másodpercenként.



Egyensúly változtatások


Cassiopeia Nocturne és Quinn értékei és képességei visszaváltoztak az élő szerverben lévőkre.

Gnar
  • Boomerange Throw (Q ) a sebzése csökkent 5/35/65/95/125-re 10/45/80/115/150-ről
  • Boulder Toss (Mega Q) a sebzése csökkent 5/45/85/125/165-re 10/50/90/130/170-ről
  • Hyper (W) alap a sebzése csökkent (nem a százalékos) 10/20/30/40/50-re 25/30/35/40/45-ről
  • Wallop ( Mega W) betöltési ideje változott 15/13/11/9/7-re 12/11/10/9/8-ről

Kalista
  • Sebzés szintenként nőtt 3.5-re 3-ről
  • Sentinel (W) feltöltése nőtt 90/80/70/60/50-re 60/55/50/45/40-ről
  • Rend (E) plusz dárdák sebzése nőtt 25/31.25/37.5/43.75/50%-re 20/25/30/35/40%-ről
  • [Note: Maximális E stackek száma: 254. Sok szerencsét :D]

Katarina
  • Death Lotus ( R ) betöltési idő nőtt 90/60/45-re 60/52.5/45-ről
  • Death Lotus (R) a sebzése csökkent 350/550/750-re 400/575/750-ről

Rammus
  • Powerball (Q) betöltési ideje nőtt 16/14.5/13/11.5/10-re 10-ről minden szinten.
  • Puncturing Taunt (E) páncél redukció csökkent 5/10/15/20/25-re 10/15/20/25/30-ről

Sona
  • Hymn of Valor (Q) az aura buffjának szorzója csökkent .2-re .25-ről
  • Aria of Perseverance (W) gyógyítás nőtt [.5% per 1% hiányzó élet]-ról [1% per 1% hiányzó élet]-re.
  • Aria of Perseverance (W) alap gyógyítás nőtt 30/50/70/90/110-ről 25/45/65/85/105-re




Hozzászólások (5)

Jelentkezz be az oldalra, hogy írhass hozzászólást!

BerserkerVadrus - 5 éve 1
én ezt a jungeles cuccot hogy minden megölt dologért (farkas,gólemek stb) kapsz valamit elég hülyeségnek tarom,főleg a sárkányt,szerintem túl nagy elönyhöz juttatnak ha 1-2szer megölöd,a riot kissé túlzásba vitte ezt......

RolexPonge - 5 éve 2
De pont ez a lenyeg hogy nagyob hangsujt fogunk fek
tetni a sarkanyra !

NPC Yemi - 5 éve 3
Szerintem így szeretnék elkerülni, hogy ne legyen laneswap a versenyeken, szerintem jó döntés mert engem idegesített

BerserkerVadrus - 5 éve 4
hát szerintem már akár egy 2szeres dragon kill is elég nagyot dob egy csapaton hogy eldöljön a meccs kimenetele,baromság

NPC Yemi - 5 éve 5
a te véleményed is vélemény, de majd akkor látjuk meg igazán mennyit ér, ha ki is próbáltuk :)
meg azt se felejtsük el, a védekező csapat is kap bónuszokat a bázison és a tornyok is jobbak lesznek, szerintem ez ellensúlyozza majd
Belépés