PBE frissítés 12/02:Ürességkapu, Malzahar textúra frissítés

Írta Jankec, Kategória: PBE
2014-12-04 16:55

Ebben a PBE frissítésben bekerült egy új tárgy, a Ürességkapu (Void Gate), Malzahar textúrái frissültek, illetve számos balansz változást és néhány kisebb módosítást is kaptunk.

Új tárgy - Ürességkapu (Void Gate)


Az Ürességkapu több szempontból is egyedi, hiszen ez az első ürességgel kapcsolatos tárgy, illetve az aktiválható képessége is egy új elem a játékon belül.

Ürességkapu
  • +40 páncél
  • +50 varázsellenállás
  • +100% alapéleterő regeneráció
  • UNIQUE Passive - Point Runner: +30% mozgási sebességet biztosít 2 másodpercig, amíg egy torony vagy egy ürességkapu közelében tartózkodunk.
  • UNIQUE Active: Egy átjárót hoz létre a térkép adott pontjára, ami 150 másodpercig marad a térképen (150 másodperc töltési idő, illetve a tornyok közelében nem helyezhetőek). Minden 4 másodpercben egy rövid életű Ürességszülött jön át a kapun, ami a legközelebbi ösvény felé indul. Az Ürességszülöttek felrobbannak, amint egy ellenséges épület közelébe kerülnek, de az ellenséges hősöket figyelmen kívül hagyják. Az Ürességkapu és az Ürességszülöttek a hős szintjével párhuzamosan erősödnek.



A leírásban ugyan nincs benne, de ha egy Ürességszülött megöl egy miniont, akkor megkapjuk a minionért járó aranyat.


Jelenleg az új tárgy nem próbálható ki, mivel hibásan működik, mert nincs töltési ideje, így akármennyi ürességkaput lerakhattunk a térképre.


Malzahar textúrafrissítés


Malzahar




Vizier Malzahar



Shadow Prince Malzahar



Djinn Malzahar



Overlord Malzahar





A Porokirály Legendája


Megkaptuk az új mód egyedi töltőképernyő hátterét.

Új töltőképernyő keret színek

Mostantól más színekben jelenik meg a keret a töltőképernyő alatt, ezzel is illeszkedve az új Idézők Szurdokához. A térkép két oldalát az eddigi piros-lila helyett, az új piros-kék színpár jelöli.

Egyensúly változások


Hősök

Cassiopeia
  • Twin Fang (E): A képesség méreg által nyújtott sebzés bónusza csökkent 20%-ra, az eddigi 25%-ról.

Kalista
  • Sentinel (W): A képesség minionokra történő sebzése változott, mostantól 75-125/100-150/125-175/150-200/175-225, az eddigi 100/125/150/175/200 helyett.
  • Rend (E):
  • Mostantól 20 manát tölt vissza (maximum kétszer aktiválásonként), ha ezzel öljük meg az ellenséges célpontot.
  • Extra lándzsánkénti sebzése nőtt 10/14/19/25/32-re (.2/.225/.25/.275/.3 fizikai sebzés bónusz), az eddigi 5/9/14/20/27-ről (.15/.18/.21/.24/.27 fizikai sebzés bónusz).

Pantheon
  • Alap támadási sebessége csökkent 0.644-re, az eddigi 0.679-ről.

Rek'Sai
  • Void Rush (R): Töltési ideje csökkent 150/110/80-ra, az eddigi 180/150/120-ról.

Sejuani
  • Alap életerőpontja nőtt 600-ra, az eddigi 599.6-ről.
  • Alap manapontja nőtt 400-ra, az eddigi 287.2-ről.
  • Flail of the Northern Winds (W): Mana költsége csökkent 40/35/30/25/20-ra, az eddigi szintenkénti 40-ről.


Soraka
  • Astral Infusion (W): A képesség Csillaghívásból való gyógyítása nőtt, mostantól a minimum 0.4 varázserő bónusz és a maximum 0.8 varázserő bónusz mértékében gyógyít.


Warwick
  • Infinite Duress (R): Alapsebzése csökkent 150/250/350-re, az eddigi 200/275/350-ről.
  • Infinite Duress (R): Életlopás hatása a képesség időtartalma alatt mostantól 35%, az eddig 30%-ról.


Tárgyak

Enchantment: Devourer
  • Mostantól újra + 40 varázssebzést kapunk találatkor, az eddigi + 25 helyett. (Úgy tűnik ez a módosítás csak a leírásban történt, a játékmenetben még a 25-ös érték van érvényben.)

Enchantment: Warrior
  • Új egyedi passzív – Weapon Specialist: +10% fizikai sebzés a hősökre.


Idéző varázslatok

Sújtás
  • A képesség leírása változott: Mostantól használat után egyszer újraaktiválhatjuk a Sújtást (azaz két töltés lehet rajta egyszerre), ami minden 60 másodperc után újratöltődik, azaz 120 másodperc alatt két töltést is lehet a Sújtásunkon.



Hozzászólások (0)

Jelentkezz be az oldalra, hogy írhass hozzászólást!
Belépés