2015-02-13 18:47
2015-02-13 18:47
Az 5.2-es patchben ígéretet kaptunk néhány hős felülvizsgálatára, köztük Mordekaiser-re is, de a valós változások váratnak magukra az 5.4-es patch-ig.
Mikor eltávolították a DFG-t(Deathfire Grasp - Pusztítótűz) az 5.2-es patchben, említésre került, hogy változások várhatóak Mordekaiser-el kapcsolatban. Elérkezett az idő, hogy beszéljünk ezekről a változásokról.
Jelenleg Mordekaiser-t főleg burst(értsd: nagy sebzés kiosztása rövid idő alatt) mágusként játsszák és vitathatatlanul "jól" is működik ilyen értelemben. De mióta a DFG kikerült a játékból, Mordekaiser beleszaladt néhány problémába, ami alapjaiban érintette a játék-stílusát a játékmenet kései szakaszában.
Jelen pillanatban, ha ránézünk Mordekaiser-re, látjuk, hogy mindenképpen szükség van valamilyen módosításra. Ahogy mondtuk, a "burst-mágus" játékstílus nem szolgálja ki teljesen a bajnokban vagy az ellene való játékban rejlő lehetőségeket. Szóval úgy döntöttek a fejlesztők, hogy egy közelharci hőst csinálnak belőle, ami jobban illik magához a karakterhez és a passzív pajzs mechanikájához. Tudjuk, hogy vannak emberek akik ezt a fajta "Mordekaiser-el felrobbantjuk az ellenséget" játékstílust kedvelik, de sajnos a játék jelen állása szerint nem lehet kiegyensúlyozott határokon belül tartani Mordekaiser-t. A változások nem érintik jelentősen Morde sebzését, de most a cél az, hogy a pajzsra irányuljon a figyelem a harcok során.
Tehát, az első változás a pajzsot érinti, amit ezentúl a maximális életerő szerint fog kapni, nem pedig a kiosztott sebzés alapján. Ezzel azt érjük el, hogy tovább képes a harcok kellős közepén maradni, ha épp úgy dönt, hogy a tank szerepét tölti be a csapatban. Az ellenség számára Morde mostantól nem egy rövid hatótávú ágyú, hanem egy lassan mozgó páncélozott tank aki jó célpont a távolsági hősök számára. Még annyit, hogy a pajzs nem csökken a harcok során, csak ha már elmúlt a veszély(5 másodperccel out-of-combat után).
Másodszor, Mordekaiser burst sebzése, ha kicsivel is, de csökkenni fog, bár együttvéve a kiosztott sebzés nem fog változni vagy talán kicsit nőni fog. Tehát ezentúl nem fog egy képesség kombinációval kitörölni a játékból, de még így is fenyegető marad.
Harmadszor, Morde pajzsa hasonlóan fog működni, mint Nunu [W] Vérforralás képessége(felhelyezhető egy szövetséges karakterre, és persze Morde is megkapja a pajzsot) és ha egymás irányába haladnak, kapnak egy mini sebesség növekedést. Mint két mágnes.
Végül, Mordekaiser szelleme sokkal intuitívabb és biztosabb lesz a megfelelő célpont kiválasztásában. Ezentúl nem fognak össze-vissza ad/ap értékeket adni egymásnak Morde és szelleme, hanem ezentúl Morde életerő/ap-t a szelleme bónusz életerejéből és ability power-éből fogja kapni, míg Mordekaiser értékei(stat) segítik majd a szellem erősödését. (Ez a fajta erősödés függ majd attól is milyen célpont volt akiből a szellem lett(mágus/lövész/tank).)
Az eredeti cikk itt található.