Hősfrissítés: Shen

Írta NPC Yemi, Kategória: Skinek/Hősök
2016-01-13 21:02

Shen fura egy szerzet. Ő egy olyan nindzsa, aki beleáll az ütésekbe (ez nem változik), és bár vannak nagyon egyedi vonásai, két képessége fájdalmasan átlagos. Az idő vasfoga is alaposan kikezdte, így ideális jelölt volt a frissítésre. Ami meg is történt. Így a nagyfiú modellje végre menőségben megközelíti a töltőképernyőjét, de a legtöbb idő a képességei frissítésére ment el. Shen ereje mostantól egy ki-penge formájában ölt testet, ő pedig ezt irányítja. Íme az új képességek:

Passzív: Ki-Pajzs

Egy képesség elsütése után Shent egy ideiglenes pajzs veszi körül. A pajzs töltési ideje meglehetősen hosszú, de jelentősen csökken, ha Shen valamelyik képessége hat egy ellenséges vagy baráti hősre.



Q: Támadó Alkonyat

Shen megidézi a lélekpengéjét, és a következő három alaptámadása a célpont maximális életerejével arányos sebzést okoz. Ha a penge Shen felé tartva ellenséges hőssel ütközik, akkor Shen sebzése kisebb mértékben, támadási sebessége pedig jelentősen megnő. A visszatérő penge által eltalált ellenfelek mozgási sebessége pár pillanatra lecsökken, amikor távolodni próbálnak Shentől.



W: Lelki Menedék

Shen lélekpengéje védőpajzsot hoz létre, amely néhány másodpercig megvédi Shent és közeli szövetségeseit az alaptámadásoktól. A képesség csak akkor lép működésbe, ha vannak szövetséges hősök a közelben. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, a képesség készenléti állapotban várja, hogy legalább egy alany belépjen a hatókörbe.



E: Árnyékugrás

Passzív: Shen fix mennyiségű energiát nyer vissza, valahányszor sebzést okoz a Támadó alkonyattal vagy az Árnyékugrással.
Aktív: Shen előretör a kijelölt irányba, megsebzi az útjába kerülő összes ellenséges hőst, és rövid időre felbőszíti őket.



R: Egységben Az Erő

Shen felkészül, majd egy szövetséges hőshöz teleportál a térkép bármely pontjára. Amíg varázsol, egy pajzsot von a célpont köré, érkezéskor pedig vele tart a lélekpenge is.


Tisztázzuk az elején: Shen nagyrészt a korábbi önmaga marad. Még mindig egy energiát használó tank, az E és az R képessége pedig alig változott. Továbbra is képes az utolsó pillanatban megmenteni valakit a végső képességével, és változatlanul meglepheti az ellenfeleit az elhíresült felbőszítés -> átvillanás -> felbőszítés sorozatával. Vagy a véletlen átvillanás -> felbőszítés, ami senkit sem talál el -> ráöntöd az innivalód a billentyűzetre kombóval.

Szóval koncentráljunk inkább Shen többi képességére. Egy nagyon alapvető dologban változtatni akartunk Shen harcmodorán, hogy neki és az ellenfeleinek is több választásuk legyen, és többet kelljen gondolkodniuk a meccsek során. A korábbi Q egész jópofa dolgokra volt képes néhány hős esetében, de alapvetően csak egy célzott, sebzést okozó képesség volt, némi egzotikus körítéssel. A Védelem (a korábbi W) még látványosabban öregedett, és egy szimpla, unalmas pajzs volt (mivel gyakorlatilag senki nem gyűjtött Shennel varázserőt), amely megcsapolta az értékes energiatartalékot. Gyorsan egyértelművé vált, hogy a hősfrissítési csapatnak elsősorban ezekkel a képességekkel kell kezdenie valamit. Azzal semmi gondunk, ha Shen elhúzódó párbajokba bocsátkozik, de szeretnénk, ha azok izgalmasabbak lennének, és több ügyességet igényelnének.

Változtatni akartunk Shen harcmodorán, hogy neki és az ellenfeleinek is több választásuk legyen, és többet kelljen gondolkodniuk a meccsek során.
Miben mások tehát az új képességek? Az új Q (vagyis a Támadó alkonyat) alapjaiban változtatja meg azt, hogy Shen hogyan és mikor bonyolódik harcba. Mostantól teljesen közelharcos hős, szóval távolról nem tud zaklatni és végső csapásokat osztogatni. Ehelyett okosan kell helyezkednie, hogy a Q képességgel életre hívott penge keresztülhaladjon az ellenfelén. Az ellenfél ezt nyilván szeretné elkerülni, így a helyzeti előny megszerzéséért egy halálos tánc alakulhat ki az ösvényen. Shen az Árnyékugrással vághatja át a gordiuszi csomót, és ha betalál a felbőszítés, máris hívhatja a lélekpengét. Ezzel jelentősen megnöveli a sebzését, a Lelki menedékkel pedig kivédheti az ellenfél viszonttámadását. Az W nagyon erős fegyver lehet a csapatharcokban, hiszen akár az egész csapata elkerülheti vele az alaptámadásokat. Ehhez szintén ügyes helyezkedésre van szükség, emellett a töltési idő miatt csak egyszer tudja elsütni a késői harcokban. A képesség tehát igen hatékony, de csak akkor, ha megfelelően használják. Végezetül pedig az új passzív pajzs fontos eszköz lesz a fegyvertárban, különösen a végjáték során. A 16. szint után a pajzsnak gyakorlatilag nincs töltési ideje, ha Shen eltalál egy hőst a képességeivel, így az okos és ügyes Shen-játékosok halhatatlan szupertanokká válhatnak.


Hozzászólások (3)

Jelentkezz be az oldalra, hogy írhass hozzászólást!

properttl - 3 éve 1
vu és/vagy skin update is lesz hozzá ? :D

NPC Yemi - 3 éve 2
Igen, az összes kinézete és a töltőképernyők is frissülni fognak.

zsepvoltlelk - 3 éve 3
http://3.bp.blogspot.com/--f4Va6fmGu0/VpajL7HDNXI/AAAAAAAA2pw/Iw1sS6HAXyE/s1600/skin.jpg
kinézetek tessék
Belépés