Rek'Sai

A Xer'Sai dühe
[Passzív] A Xer'Sai dühe
A felszínen harcoló Rek'Sai az alaptámadásaival és a varázslataival dühpontokat termel. Amikor beássa magát, Rek'Sai a dühpontokat felemésztve gyógyul.

Királynői harag / Prédaleső
[Q] Királynői harag / Prédaleső
Rek'Sai következő 3 alaptámadása bónusz fizikai sebzést okoz a közeli ellenfeleknek.

A beásva haladó Rek'Sai ürességenergiával átitatott földet lő ki, amely fizikai sebzést okoz, és felfedi az eltalált ellenfeleket.

Beásás / Előbukkanás
[W] Beásás / Előbukkanás
Rek'Sai beássa magát a földbe, ezáltal új képességekre tesz szert, és megnő a mozgási sebessége. Csökken a látótávolsága, és nem tudja használni az alaptámadásait.

A beásva haladó Rek'Sai az Előbukkanással a levegőbe lökheti és megsebezheti a közelben tartózkodó ellenfeleket.

Dühödt harapás / Alagútásás
[E] Dühödt harapás / Alagútásás
Rek'Sai megharapja a célpontot, és maximális számú dühpont esetén kétszeres tényleges sebzést okoz.

A beásva haladó Rek'Sai egy többször is használható, hosszú ideig aktív alagutat hoz létre. Az ellenfelek valamelyik kijáratra állva rombolhatják le az alagutat.

Ürességroham
[R] Ürességroham

Rek'Sai fajtája legnagyobb és legvadabb példánya, egy kegyetlen ragadozó, amely a földbe ásott járataiból előtörve üt rajta a védtelen prédán. Csillapíthatatlan étvágya az egykor dicső Shurimai Birodalom hatalmas területeit tette kietlen pusztasággá. A kereskedők és a fegyveres karavánok akár több száz kilométeres kitérő árán is elkerülik ezeket a holt vidékeket, bár akadnak olyan rablóbandák, amelyek szándékosan idecsalják az áldozataikat. Akit Rek'Sai észrevesz, annak a sorsa megpecsételődött. Nincs menekvés: a homok alól előrontva végez bárkivel.

Belépés