EliseElise Build Guide: Jungle Elise (S4 eleji, már lejárt)

83%
Készítette Kajia, Frissítve: 2014-12-08

Varázslatok

Tárgyak

Kezdő itemek
A szokásos Jungle kezdés, amit én is preferálok, a machete és 5 Health Potion. Trinketnek én a Warding Totemet jobban kedvelem, mert Elise tökéletesen alkalmas CounterJungle-re, ehhez pedig szükséges a vision.
Offensive kezdés
Ezt akkor ajánlom, hogyha magabiztosan kezeled Elise-t és nem is vagy lemaradva.
Defensive kezdés
S3-as kezdés, a kevesebb aranyhoz igazítva, hogyha le vagy maradva, vagy úgy érzed, hogy túl törékeny vagy az ellenfelek ellen, ezt a kezdést ajánlom.
Végső build (Offensive)
Bár elég tankos még az offensive build is, ennek az az oka, hogy Elise-nek nagy a sebzése minimális AP-val is, és félig Fighter tipusú hős, így nem árt, hogyha kibírja a bekapott sebzést. (A jungle itemet csak utolsóként érdemes eladni, kivéve persze, hogyha halaszthatatlan egy bizonyos item megvásárlása, és ha az ellenfél jelentős CC-vel rendelkezik, akkor érdemes lecserélni a cipőt Mercury's Treads-re.)
Végső build (Defensive)
Bár nincs sok különbség az offensive és defensive build között, az itteni mégis csak tankosabb a kezdés, és a sebzés elviselése mellett az ellenfél megbénítása is lényeges. (A jungle itemet csak utolsóként érdemes eladni, kivéve persze, hogyha halaszthatatlan egy bizonyos item megvásárlása, és ha az ellenfél jelentős CC-vel rendelkezik, akkor érdemes lecserélni a cipőt Mercury's Treads-re.)
Egyéb ajánlott itemek
Ezeket az Itemeket bármelyik buildbe beillesztheted, persze csak ésszel ;)

Képességek

[Q] Idegméreg / Mérgező csípés

[W] Robbanó pókivadék / Szapora őrjöngés

[E] Gubó / Ereszkedés

[R] Pók alak
Elsőnek a W hatásosabb a területi damage, attack speed, és heal miatt, de nem érdemes maximumra fejleszteni elsőnek, a Q damage-e sokkal hatásosabb.

Leírás

Elise-nek már Level 1-en megvan az ultija (R), aminek az a hatása, hogy félemberformából pókformába tud váltani. Ez megváltoztatja a képességeit, és a támadását. Emberi formában egy távolsági Mage, % alapú Damage (harash), területi sebzés, stun. Átváltozva pókká egy közelharci mobilis Fighter, % alapú Damage (kivégzés), Attack Speed+Heal, sebezhetetlenség + ugrás.
Pók formában minden ütésed mágikusan sebez, és kis pókokat kapsz magad mellé, amelyek ugyanakkora mágikus sebzést osztanak le, ütésenként. Ezeket a pókokat akkor kapod, ha emberi formában varázsolsz, majd átváltozáskor ezek megjelennek. Minél magasabb szintű vagy, annál több pókod lehet.

Képességek

Human form:
Q - Ezt a képességet akkor érdemes használni, hogyha az ellenfélnek sok az élete, mert a jelenlegi életének az valahány százalékát sebzi.
W - Területi sebzés, egy pókot indítasz el, amely követi az ellenfelet, és ami nagyon fontos, ad Vision-t, azaz látod, amit a kis pókod is, bár csak rövid ideig, mert hamar szétloccsan.
E - Skillshot. Jól kell vele célozni, és egyből kiüti az ellenfelet, aki 1,5 másodpercre elkábul. Ez a képesség nem sebez!
R - Átváltás pók formába

Spider form:
Q - Ezt a képességet leginkább akkor célszerű használni, hogyha az ellenfélnek kevés életpontja van, mert ez a hiányzó élete egy bizonyos százalékát sebzi le.
W - Megnő a támadási sebességed neked, és a pókoknak is, ütésenként életet töltesz vissza.
E - Felugrasz a hálódba, ilyenkor nem sebezhetnek, nem jelölhetnek ki, csakis az ugrásod előtt rádidézett "Damage over Time"-féle sebzésekkel (Idő alatti sebzés). Kijelzi neked is, és az ellenfelednek is, hogy meddig ér a hálód, azaz hova tudsz ugrani, a hálód alatt minden látható lesz, és kattintásra ráereszkedhetsz az ellenfeledre. Ha nem csinálsz semmit, rövid idő után visszaesel abba a pozícióba, ahol felugrottál.
R - Visszaváltozás emberi alakba.


Alapvető technikák

De még ezek előtt pár tanács:
-Mindig döntsd el, hogy milyen formában szeretnél támadni, mert minél hamarabb váltasz, annál hamarabb telik le a CD.
-Gank előtt mindig előre pingelj a Lane bokra felé, az "úton vagyok" Signal-t, ha a Lane-re pingelsz, sajnos hajlamosak félreérteni a szándékodat egyes játékosok, és már el is kezdik a támadást, ha pedig nem is használsz Signal-t, akkor nem fognak reagálni.

E+Q+W (Human Form) - Ennek a kombónak az a lényege, hogy amíg Ranged vagy, addig sebezhetőbb is, így a távolból sebzed le az ellenfeledet, először a hálóval mozdulatlanná teszed, majd rögtön elsütöd a Neurotoxint, mert esetenként a Tenancity-vel rendelkező ellenfelek-re nem hat elég ideig a Stun, hogy a W-vel kezdd, így a fő Damage-eddel, a Q-ddal köpöd szemen, majd ráereszted a pókodat, ami - akár csak egy szuicid hajlamokkal rendelkező merénylő, - a hozzá legközelebb lévő ellenséghez rohan, és felrobbantja magát. Ezzel a technikával hatalmas Burst-öt okozol az ellenfélnek, és teljesen megfordíthatja egy csata menetét. Ezt tiszta célpontoknál, Gank-eléskor érdemes használni.
Egyébként ezt a Jungle farmolása közben ezt kell csinálni, csak az E-t kell kihagyni, majd rögtön átváltani pókformába.

Red Buff: Amikor Gank-elsz, és az ellenfél a minionok közt van, Basic Attack és Q váltakozásával érdemes Harash-olni, és így közeledni hozzá, közben gátolni a menekülésben, kimegy a Minionok közül, márpedig ki fog menni, akkor az előző kombót követően pókformában befejezed, amit elkezdtél. Ezt a módszert akkor célszerű használni, ha az ellenfél túlságosan Push-ol, ha nem így tesz, akkor a következő technikát kell alkalmazni:

Spider Gank: Ilyenkor a pókforma mobilis képességét, az E-jét kell alkalmazni, amellyel a lehető legközelebbi minionra ugrasz, majd a Q-val ráhúzod magad az ellenfeledre, ha Red Buff-od is van, akkor a W aktiválása után néhány Basic Attack-et is bele érdemese ütni. Ezek után már valószínűleg haladtatok annyit, hogy ne a Minionok között legyetek, úgyhogy az E+Q+W kombó lesz újra a legcélszerűbb.
Viszont! Ha az E-Q-W teknikáddal nem ölted meg az ellenfeledet, valószínűleg már nem is fogod, ugyanis ezzel minden képességed Cooldown-ra ment, ezért az ilyen támadások nagyban függnek a csapattársad éberségétől.

Pókháló: Ez a pókformában lévő E képessége Elise-nek, amit részleteztem előzőleg, soha ne felejtsd el, hogy ezt nem csak támadásra lehet használni! A legtöbb ellenséges támadást ki lehet vele védeni, és nagy Vision-t ad, emellett még képes vagy menekülni vele könnyedén a Jungle-ben, bármely szörnyre rá tudsz ugrani - akár falon keresztül, mert Vision-t ad a képesség. - Természetesen a Lane-en lévő Minion-okra is ráugorhatsz, de ne feledd, hogy csak ellenséges, vagy semleges célpontokat jelölhetsz ki.

Még a Jungle és a Counter-Jungle menetét fogom leírni, remélhetőleg az elkövetkező héten. - Írtam ezt pár hónapja. Őszintén megmondom, nem hiszem, hogy valaha is elkészül, esetleg külön kérésre.
Belépés