KarmaKarma Build Guide: [Agressive Karma Support] Inner Flame

67%
Készítette Stance, Frissítve: 2014-01-16

Varázslatok

Tárgyak

Start
Early Game
A frostfang legyen az első, amit megveszel a Spellthief's Edge-ből, amikor elsőnek hazamész. Ez biztosítja a gold inceomeod és sustainod, például nem csak basic attackal kapod meg az item passzívját, hanem ha a spelljeid ellenséges championt érnek.
Próbáld mindig úgy lőni a Q-t, hogy mind a két championt hitelje egyszerre, így duplán kapod a goldot.
Early-Mid Game - CORE
A DFG a legfőbb damage itemünk. A gold és cipő itemek után ezt rusholjuk. Fontos hangsúlyozni, hogy a DFG nélkül az agresszív-support karmánk fele annyira sem lesz effektív, mint bármelyik más full-builddel. Még egyszer: DFG = legfőbb core item.
Rabaddon magától értetődő. Minden sebzést megnövel, ráadásképp az ability powerből van csomó survabilitynk.
Void Staff és Liandry: mindenképp ajánlatos az egyik kirakása. Én általában full damagere játszom és mindkét item szerepelni szokott a buildemben.
Ha viszont csak az egyiket rakjuk több tankosságot tudunk építeni a megmaradt két slotra (armort, magic resistet és/vagy hp-t).
Általános Full Buildem
A Frost Queen's Claimet early gamebe azért nem érdemes hármas szintűre fejleszteni, mert kevésbé kihasználható, mint pl a DFG vagy a Rabaddon és egy golddal se ad többet, mint az előző formája (Frostfang). Viszont később nagyon jól jöhet az aoe lassítás például a társaink protektálására a pajzsunkkal párhuzamban, vagy az ultimate+Q kombónk kihasználására de akár könnyebben snareolhatjuk ezzel az itemmel és a W spellünkkel az ellenfelet vagy akadályozhatjuk meg az elmenekülését.
Abyssal Scepter: ha eddig idegesítettük az ellenfelet, most még jobban fogjuk, mert így közel true damaget ütünk rajta, hiába van akár 100 magic resistje.
Szituációfüggő itemek
Amikor szar van a levesben, akkor kevésbé működik a full damage build. Magyarán nincs elég időnk incomeot szerezni (folyton gankel a jungler vagy hamarabb fejeződik be a lane fázis, bénák a csapattársak) akkor el kell térnünk. Fentebb láthatjátok a még működő-építhető itemeket. Úgy állítsátok össze, hogy legyen damagetok, sustainotok, armorotok, magic resistetek és hptok. Például Morello/RoA - Zhonya - Abyssal vagy Twin Shadows - Rabba. Így már kevésbé leszünk ópék, mert nincs elegendő damagünk és magic penetrationunk, de így is fejfájást okozhatunk az ellenfélnek rendesen az utilityinkkel, folyton slowwal, pajzsokkal, visszahealeléssel.

Képességek

[Q] Belső láng

[W] Céltudatos elszántság

[E] Inspiráció

[R] Mantra
Elsőnek mindig a Q-t maxolom. Már level 3-on ultimatevel kombinálva nagyon idegesítő, magas damage-ü harasst tudunk mérni az ellenfeleinkre. Ráadásul úgy, hogy mi jobb esetbe nem is szenvedünk semmit, mert nagy a rangenk és mielőtt ezt a kombót eltolnánk, magunkra toljuk a pajzsot, hogy könnyebben odaférkőzzünk az ellenfélhez.
Hátránya az, hogy a minionokba pocsékolhatjuk az ultinkat, ami további gondokat okozhat, pl az adc nem tud normálisan farmolni vagy nem tudjuk freezelni a lanet.
Mihelyst meg van a W-nk és a level 5-ünk, megpróbálhatunk tovább kombózni azzal, hogy snareben állva nyomjuk az ellenfelünkre az ultimate-Q kombót, így teljesen kihasználva azt.
Miután kihúztuk level 5-ösre az Inner Flamet, a W-t és az E-nek nincs fix rakási sorrendje. Ami inkább kell, azt rakod, én általában a shieldet szoktam először húzni, a fő damagenk a Q-ból származik, a W-t pedig csak a snareért és a százalék alapú spellvampért használjuk, ami pedig level1-en és level5-ön is ugyanannyit tölt.

Leírás

Eme Karma buildra talán azt mondanátok, hogy mides vagy topos. De nem. Ezerszer próbáltam, s bár jó mides vagy topos, tény, soha nem tudod annyira kihaszálni majd, mint egy Luxot vagy Syndrát. De ha Supportként játszasz AP burstert úgy, hogy a skilljeid megfelelőek közben a csapat supportolására, akkor többszörösen több hasznod lesz a csapat számára, mint az enemy supportnak. Gyakorlatilag (jó esetben) a support teszi ki a legkevesebb embert az 5v5-ben, így viszont te is érsz annyit, mint az APC mid, az ADC, a topos vagy a jungler. Sokszor többet is.

Előnyök:
- Extra nagy burst supportként, például az enemy carryk másodperc alatti kitörlése (dfg+ult+Q=több mint ezer damage 1hittel).
- Extra FUN ezzel a buildel játszani.
- Extra idegesítő lehetsz az ellenfélnek.
- Sok játékos (még high eloba se) ismeri nagyon a karaktert.
- Nehéz megölni a mobilitása végett.
- Ha nem szereted a supportot, ez egy jó útja annak, hogy megszeresd. Nem hagyományos játékmód.

Hátrányok:
- Skillshotos.
- Ha el van feedelve az enemy, könnyen egy shotolhatnak és nem tudod kihasználni a poked/kiteod.
- Sightstone hiánya (bár így S4-be szerencsére nem akkora negatívum).
- Kevésbé kihasználható, mint egy tankos support, ha nincs nyerve az early game.
- Nincs stunja.
- Gyakorlást igényel.

Karma Support For The Win!


Belépés