Alapok: Draven egy igazi hypercarry, egyedül képes lehozni csapatküzdelmeket. Draven legfontosabb képessége a Q-ja, ami hatalmasra növeli a basic attack sebzését. Megengedheti magának a féktelen agressziót, nincs olyan adc aki le tudná tradelni. Legnagyobb hátránya a mobilitás hiánya, ami csak félig igaz, ugyanis a jól elkapott Q-kkal spamelheti a W-jét, ami movement speedet és attack speedet ad neki. Draven egyaránt működik engage supportokkal, akik megteremtik a lehetőséget a büntetésre, és a disengage supportokkal, akik képesek megvédeni egy megteremtett szituáció után. Dravent, mint a legtöbb adc-t, ugyanúgy meg lehet szívatni nagy ranges adcvel és/vagy poke-olós supporttal
Laning Phase Lv 1-től kezdve, a lanen végig te leszel az erősebb, ezért érdemes sokszor agresszívan fellépni.Legjobb lehetőség az enemy adc büntetése miközben éppen last hitel, ugyanis olyankor nem tud visszatradelni. Amikor a junglernek helpelsz, érdemes a Q-t másodpercekkel a camp spawn előtt benyomni, hogy mire a lanera ballagsz vissza rögtön 2 Q-val érj ki. A recall után a K.N karddal még az előttieknél is erősebb leszel, ilyenkor nagyon meg tudod lepni az enemyt. Próbálj a support segítségére hagyatkozni az engage terén, mivel mobilitásod nem igazán van, szóval egy jól egymásra épített cc kombináció meg tud büntetni. Midgame és Lategame: Ilyenkorra már egy kész szörnyeteg vagy, pár ütésből megölöd az enemy adc-t/midest. Dravennel érdemes picit bátrabban helyezkedni, mint a többi adc-vel, ugyanis ha valaki nem figyel, és túl közel jön, akkor egy pillanat alatt megbüntetheted. Viszont, azt sose felejtsd el, ha elkapnak, akkor véged. Sosem szabad az elsőnek lenned csapatküzdelmekben, ugyanis minél tovább élsz, és osztod a bődületes sebzésed, annál nagyobb az esélye annak, hogy megnyeritek a csapatharcot. Draven az egyik legtöbbet sebző adc, nem lehet figyelmen kívül hagyni. Mindenképp érdemes játszani, akár YoloQ-ban is.