Szaisztok!
Lee az egyik kedvenc dzsungelesem, remélem tudok segíteni, azoknak, akik szeretnék kipróbálni.
Előrenyök/Hátrányok
+gyors dzsungel írtás
+tankos és sebez is
+nagyon mobilis
+a játék első szakaszában nagyon erős
+nagyon fun
-a játék végére elgyengül
-sok gyakorlás igényel kitanulni
-ha az elején nem sikerülnek a gankek, akkor véged
Képességek
Ökölzápor - Passzív
Miután Lee Sin használta egy képességét, a következő 2 alaptámadására 40% bónusz támadási sebességet kap, és 20/10 egységnyi energiát nyer vissza velük.
Hanghullám / Rezonáns csapás - Q
Költség: 50 energia / 30 energia
Hatótáv: 1000
Hanghullám: Lee egy hanghullámot lő ki, amely felfedi az ellenséget, és fizikai sebzést okoz az első ellenfélnek. Ha a Hanghullám eltalál valakit, Lee használhatja a Rezonáns csapást.
Rezonáns csapás: Lee lerohanja a Hanghullámmal eltalált ellenfelet, és az ellenség hiányzó életerejének 8%-ával növelt mértékű fizikai sebzést okoz.
Hanghullám: Lee Sin disszonáns hanghullámot bocsát ki, ami felfedi az ellenséget, és 50/80/110/140/170 (+90% bónusz sebzés) fizikai sebzést okoz az első ellenfélnek, akit elér. Ha a Hanghullám eltalál valakit, Lee Sin 3 másodpercre képessé válik a Rezonáns csapás használatára.
Rezonáns csapás: Lee Sin lerohanja a Hanghullámmal eltalált ellenfelet, és 50/80/110/140/170 (+90% bónusz sebzés) + az ellenség hiányzó életerejének 8%-ával megegyező mértékű fizikai sebzést okoz. (A szörnyeknek legfeljebb 400 sebzés okozható.)
Oltalom / Vasakarat - W
Költség: 50 energia / 30 energia
Hatótáv: 700
Oltalom: Lee Sin a kijelölt szövetségeséhez siet, és védelmet biztosít magának a sebzések ellen. Ha a szövetséges egy hős, ő is részesül a védelemből. Az Oltalom alkalmazása után Lee Sin 3 másodpercre képessé válik a Vasakarat használatára.
Vasakarat: Lee Sin alapos kiképzése lehetővé teszi a számára, hogy fejlődjön a harcban. Így 4 másodpercre életlopást és életvarázst nyer.
Oltalom: Lee Sin a kijelölt szövetségeséhez siet. Ha a szövetséges egy hős, Lee Sin 40/100/160/220/280 (+80% varázserő) sebzés ellen védelmet nyújt magának és szövetségesének 2 másodperc erejéig, az Oltalom töltési ideje pedig 50%-kal csökken. Az Oltalom alkalmazása után Lee Sin 3 másodpercre képessé válik a Vasakarat használatára.
Vasakarat: Lee Sin 10/15/20/25/30% életlopást és életvarázst kap 4 másodpercre.
Vihar / Bénítás - E
Költség: 50 energia / 30 energia
Hatótáv: 425
Vihar: Lee egy lökéshullámot indít el, amely varázssebzést okoz és felfedi az eltalált ellenséges egységeket. Ha a Vihar eltalál egy ellenfelet, Lee 3 másodpercre képessé válik a Bénítás használatára.
Bénítás: Lee megbénítja a Viharral felfedett közeli ellenfeleket és 4 másodpercre csökkenti a mozgási sebességüket. A mozgási sebesség fokozatosan tér vissza.
Vihar: Lee Sin a földre csap, és elindít egy lökéshullámot, amely 60/95/130/165/200 (+100% bónusz sebzés) varázssebzést okoz, és 4 másodpercre láthatóvá teszi az eltalált ellenfeleket. Ha a Vihar eltalál egy ellenfelet, Lee Sin a következő 3 másodpercben elsütheti a Bénítást.
Bénítás: Lee Sin 4 másodpercre térdre kényszeríti a Viharral láthatóvá tett ellenfeleket, és 20/30/40/50/60%-kal csökkenti a mozgási sebességüket. A mozgási sebesség a hatás ideje alatt fokozatosan tér vissza.
A sárkány dühe - R
Költség: Nincs költsége
Hatótáv: 375
Lee Sin egy erőteljes forgórúgással hátralöki a célpontját, amivel fizikai sebzést okoz neki és mindenkinek, akivel ellenfele összeütközik. A célponttal összeütköző ellenségek egy rövid időre a levegőbe repülnek. Ezt a technikát Jesse Perringtől tanulta, bár Lee Sin nem rúgja ki a játékosokat a térképről.
Lee Sin egy erőteljes forgórúgással hátralök egy ellenséges hőst, és 200/400/600 (+200% bónusz sebzés) fizikai sebzést okoz neki.Az áldozattal ütköző ellenfelek rövid időre a levegőbe repülnek, és 200/400/600 (+200% bónusz sebzés) plusz az első célpont bónusz életerejének 12/15/18%-ával egyenlő fizikai sebzést szenvednek el.
Dzsungel:
Piros: társak segítenek, jobb esetben, így nem kell feltétlenül súlytani. -> Gólemek: nagyot súlytani kell, képességeket nem egyszerre használjuk, hanem egymás után lehetőleg, és figyelünk a passzívra: Q-aa-aa-Q-aa-aa-W-aa-aa-W-aa-aa-Q...-> Sutyerák: vörös buff miatt gyorsan le lehet szedni, és meglesz a 3. szint, így lehet gankelni, lehet szólni a társaknak, hogy ne pusholjanak, mert 3. szinten mész segíteni.->Kék->Gromp->Farkasok->Pengecsőrök->Krugok, közben még lehet gankelni.
Gankelés: fontos hogy hátulról érkezzünk, az ellenfél mögé, főleg 6. szint előtt. Passzívot használjuk lehetőség szerint.
6. szint előtt: E-E-> lassul, így könnyü találni Q-val, és le lehet követni. Érkezésnél lehet wardjumpolni, hogy közelebb érjünk, és lassítsuk.
6. szint után: Flash/wardjump, ha kell->R->Q-Q->E-E. Vagy lehet Flash/wardjump után Q->R->Q->E-E kombót is alkalmazni.
Duel kombók(1v1): Passzívra figyelni kell.
E-E->W-W->Q->R->Q
Q->R->Q->E-E->W-W
R->Q-Q->E-E->W-W
Sok sikert a játékhoz! :)
„Egy ember tettei megrázhatják a világot, de sokak összefogása képes újjáépíteni azt.”
– Lee Sin