RivenRiven Build Guide: Diamond Tanky Riven 6.11 (még folyamatban)

0%
Készítette Broken Wings, Frissítve: 2016-06-07

Varázslatok

Tárgyak

Core
Ezek a tárgyak, amiket mindenképp megveszek és az elsők, amiket teljesen befejezek. Szituációtól függően lehet előttük venni mást is pl hexdrinkert.
Cipők
Töltési idő csökkentés nagyon fontos Rivennek, ezért ha más cdr csökkentő tárgyat nem vásárolunk akkor erre essen a választásunk. Ha sok tömegirányító képessége van az ellenfélnél, akkor higanyléptek, ha pedig több alapsebzést használó AD champion van, pl Cait bot, Fiora top, Kindred jungle, akkor a Tolvajsurranó is jó szolgálatot tehet. Azonban ha megvan a kelő cdr és nem kell a másik kettő, akkor a Fürgeség cipője a legjobb választás.
Lane-elést segítő féltárgyak.
Átoknyelő: Jó hasznát vesszük az ösvényen, ha ellenfelünknek sok ap sebzése van és szándékunkban áll megölni őt korai szinteken, ugyanis ehhez biztosít némi fizikai sebzést. Egy all-in helyzetben a passzív pajzs, amit kapunk eldöntheti a harc kimenetelét. Ez egy rendkívül jó választás pl Ryze ellen.

Kísértetkámzsa: Ezt a tárgyat inkább egy passzívabb lane-re válasszuk, ahol az elenfél ap senző ellenfele nyomás alatt tart minket. Ez a tárgy nagyban segíthet túlélni a korai szakaszt, amíg le nem skálázzuk ellenfelünket.

Vámpírjogar: Jó lehet olyan ellenféllel szemben, aki jó sustain-el rendelkezik, így tovább kinn tudunk maradni vele szemben ösvényen.



Szituáció függő támadó tárgyak
A Vérszomjas: Általában akkor vásárolom meg 3., vagy 4. tárgynak, ha jól állok és az ellenfélnek nincs burst sebzése. Így kapok extra sebzést és az életlopásnak köszönhetően jobb vagyok 1v1 szituációkban.

Eleven szabja: Nagyon fontos megvásárolni, ha az ellenfélnek van egy kulcs fontosságú tömegirányító képessége pl: Morgana Q, Lissandra ulti, Skarner ulti. Ezzel a tárggyal leszedhetjük magunkról ezeket a hatásokat és nagyban segít minket 1v1 szituációkban.

Malmortius bendője: A korábbi ponton leírtak alapján az átoknyelő fejlesztése.
Közép/végjáték védelmi tárgyai
Raduin ómenje: Akkor érdemes megvenni, ha az ellenfélnek elhanyagolható a mágikus sebzése, vagy nagyon el van tápolva egy ellenséges, erős alaptámadással rendelkező ellenfél. Elég sok életerőt is ad, így ennek megvétele után előbb tudsz további sebzést adó tárgyakra befektetni.

Thornmail(tüskevért): Ha az ellenfél sok alaptámadást használó championnel rendelkezik, akkor érdemes megvenni. Nagyon fontos, hogy ez az item nem ér sokat, ha nincs megfelelő mennyiségű életerőd, szóval inkább late game item.

Zz'Rot-kapu: Akkor vásárlom meg, ha az ellenfél varázs és fizikai sebzése is veszélyt jelent. Ha csapatod nincs hátrányban, akkor ez az item pont annyi páncélt és varázsellenállást biztosít, amennyire szükséged van a középjátékban. Remekül lehet vele pusholni egy lane-t, míg te épp az ellenfél erdejében tevékenykedsz, vagy épp objectumokért harcolsz velük, akiknek hamarosan a kapu által megtolt ösvényre kell vonulnia védekezni.

Naptűz köpeny: Ezt akkor lehet megvenni, ha az a fizikai sebzést használó ellenfelek nem alaptámadásokkal, hanem inkább képességekkel osztják a sebzést és úgy érezzük, hogy elég ideig benn tudunk maradni a harcban, hogy a sebző képességét kamatoztassuk. Ösvények tisztításánál is segítségünkre lehet.

Szellemarc

Egy átlag build:
Splitpush

Képességek

[Q] Törött szárnyak

[W] Ki csapás

[E] Hősiesség

[R] A száműzött pengéje
Itt a kezdés rendkívül szituáció függő, most egy agresszív kezdést jelöltem meg, de ha pl egy poke-olós ellenfél van ellenünk, akkor az E képességgel kell kezdenünk, sőt, ha a korai játékban olyan agresszív champion van ellenünk, mint Pantheon, akit lvl 6-tól már skálázunk, akkor érdemes 4.-re is az E képességre rakni egyet. Így a korai szakaszt könnyebben túléljük.

Leírás

Folyamatban.
Belépés