1/16 PBE Frissítés: Új audio motor, Ashe és Kassadin balansz változtatás

Írta Jankec, Kategória: PBE
2014-01-17 19:27

A PBE legújabb frissítése: Új audió motor került be a játékba és néhány balansz változtatás...



Új Audio motor a PBE szerveren

Itt olvashatjátok BelligerentSwan nyilatkozatát az új Audio motorról:

"Üdv Summonerek!
A következő két napra bekapcsolunk egy új Audio motort a PBE szerveren. Azon dolgoztunk hogy készítsünk egy teljesen új motort nektek, de elöször szeretnénk látni hogy tetszik az új audio rendszer. Meg kellett változtatni néhány beállítást, így a kedvenc hősötök hangja egy kicsit eltérő lehet. Néhány hang lehet hangosabb vagy halkabb, de a hangok akár át is fedhetik egymást, de az is lehet hogy simán nem szól. Azonban a térhatásnak és a sztereónak mennie kellene már. Ha nem működik nálatok a hang, vagy csak szeretnétek valamilyen megjegyzést hozzáfűzni a rendszer hangzásához, csak hagyjatok egy üzenetet. Figyelni fogjuk a visszajelzéseiteket. A bejelentésnél kérlek adjátok meg mit használtok éppen ( Sztereó fülest vagy 5.1 es hangfalrendszert, Sound Blast Zx vagy Realtek HD Audio-t) ez nagy mértékben segíthet leszűkíteni a problémát.


Ha nem vagy biztos a konfigurációdban itt egy kis segítség PC-re és Mac-re.

Miért is változtattunk az audio motoron?
Szerettük volna még magával ragadóbbá tenni a játék közbeni hangzást, és ez az új motor egy csomó szuper dolgot tesz lehetővé majd a jövőben.

Mikor jön ki ténylegesen?
Az új audio motor még nem fog a következő frissítéssel bekerülni a játékba, de gőzerővel dolgozunk rajta és nagyon reméljük, hogy valamikor 2014 ben már élvezhetitek a rendszer előnyeit.


Champions

Ashe

Hawkshot ( E ) passzív Aragy megváltozott 3-ra minden szinten a 1/2/3/4/5-helyett.
Hawkshot ( E ) CD ideje csökkentve 60/55/50/45/40-re a minden szenten 60ról.





Kassadin

Null Sphere ( Q ) Sebzés növelve 80/100/120/140/160-ra 70/90/110/130/150-ről
Nether blade (W ) Passzív sebzés ütésenként csökkentve 10/15/20/25/30-ra 10/20/30/40/50-ről
Nether blade ( W ) Passív sebzés ütésenként AP ratiója csökkentve .1-re .2-ről
Nether blade ( W ) Passív sebzés ütésenként mostantól dupláját sebzi a minionokra és a szörnyekre.
Nether blade ( W ) Aktív sebzés a következő támadásnál megnövelve 60/95/130/165/200-ra 40/80/120/160/200-ról.





Riftwalk ( R ) CD idő csökkentve 7/5.5/4-re 7/6/5-ről


Hozzászólások (1)

Jelentkezz be az oldalra, hogy írhass hozzászólást!
properttl - 11 éve 1
a yasuo kaphatna már vmi nerfet mert 1v1ben rettenet...legalább early gameben töltődjön sokkal lassabban vissza a pajzsa
Belépés