Elérhető a Nexus Blitz játékmód, de ha egy kis előnyre szeretnél szert tenni, mindenképpen javasolt az alábbiak elolvasása!
A legfontosabb tudnivalók
Mindkét csapatban 2 dzsungeles van, ami azt jelenti, hogy az egyik idézői képesség mindenképp a sújtás
Az átlagos játékidő 15 perc
Események tömkelege aktiválódik időközönként, amelyeket megnyerve hatalmas előnyre tehettek szert
sorozatgyilkosok (3 kill) egy úgynevezett „On-Fire” státuszt kapnak, melyről később még írok
A térkép
Hogyan kell játszani a NexusBlitz-et?
Az egyik legfontosabb, hogy sokkal rövidebb, mint az idézők szurdokás játékmód, ezt tükrözi a 8 percnél megnyíló feladási lehetőség. Nem árt tudni azért, hogy melyik hősök tudnak a legjobban érvényesülni, de erről is egy picit később.
„On Fire”
Halálig a sorozatgyilkosok lángba borulnak, ami a következő bónuszokat biztosítja:
20% támadási sebesség
+20-200 adaptív erő (szintalapú)
Megnövekedett töltési idő csökkenés, ami a maximum fölé is növel
+100 mana vagy energia regeneráció 5 másodpercenként
25%-kal több sebzést kap ellenséges hősöktől
Minimum +800 arany annak, aki megöli, illetve +200 arany minden szövetségesének – ez pedig növekedhet a további gyilkosságokkal, amiket az „on fire” hős szerez
Dzsungel
Ez egy picit más, mint amivel eddig találkoztál, úgyhogy nem árt, ha tudod a következőket:
mindkét csapatnak két dzsungelese van
ha együtt mennek, akkor 150% aranyat zsákmányolnak, továbbá a közeli szövetségesek is részesednek az utolsó ütés aranyából
a piros és kék buff körülbelül kétszer olyan erős, mint amit megszokhattatok, illetve 2 hős részesedik az erősítésből, így nem kell viaskodni érte a csapattársaddal
a felső tornyok sebezhetetlenek
Felső dzsungel
Alsó dzsungel
Idézői varázslatok és tárgyak
a dzsungelesek automatikusan sújtással indítanak, de a többiek nem választhatják ezt
a dzsungeleseknek megvan a lehetősége, hogy megvásárolják „A büszke ragadozó pengéjét”
ha tovább fejleszted a pengét a sújtás automatikus „Challenging smite”-ra vált
Buff táborok
Összesen három buff található a térképen, mindegyik középen, egy vonalban:
a piros buff van középen
a kék buff az alsó ösvény felett található
a Rift Herald 10 percnél terem be, ez található legfelül a három buff közül (ugyanazt a hatást adja a minionoknak, amit a Baron az idézők szurkodában, de bónusz AD-t és AP-t nem ad)
Egyebek
Globális aura
+10% barátság (ez valószínűleg csak dísz)
30% az idézői képességek töltési idejéből levonódik
+4 mana regeneráció 5 másodpercenként
Csapatszintű minion és szörny arany: az ösvényeken haladó minionok aranyat garantálnak, ami kb 30%-a a teljes értéknek (azoknak, akik nem az utolsó csapást viszik be a minionnak)
hősgyilkosság nem ad globális aranyat
Fogyóeszközök
az ellenőrző őrszem kikerült a játékból
Feladás
4-1 az igen javára elegendő, 8 perctől lehetséges
További új tárgyak
Szellemjárók (cipő - csak közelharcra)
Túlvilági szablya
Pusztítótűz
A természet ereje
Shojin lándzsája
Atma bosszúja
Ösztönző medál
Zefír
Emberfelettiek kardja
És végül egy kifejezetten erre a pályára tervezett tárgy: A sztoikus értékhalmozás botja
Események
Bardle Royale: a térkép egyre kisebb lesz, amit egy zsugorodó tűzkör idéz elő, akik ezen kívül vannak, folyamatosan sebződnek, a győztes csapat jutalmat
Bardle Royale (Juggernaut): mint a Bardle Royale, csak egy tag kap mindkét csapatból megnövekedett életerőt és „on fire” buffot
Bardle Royale (Paranoia): Bardle Royale csak sokkal-sokkal…sötétebb. Nem látod az ellenséget, de még a csapatodat sem, továbbá bónusz áttörést kapsz.
URF Deathmatch: hatalmas töltési idő csökkenés és nincs manaköltség, továbbá mindenki 3 élettel játszhat
Loot Teemo: üldözz egy hatalmas Teemot, hogy aranyhoz juss
Loot Veigar: ugyanaz, csak sokkal veszélyesebb
Push the Cart: állj a kicsi-kocsi mellé és told az első ellenséges épülethez, hogy felrobbanjon – ha túl sokáig húzódik, az első érintő csapat nyeri az eventet
Push the Cart (Attack/Defend): hasonló az előzőhöz, de csak a támadó fél tudja a kocsit tolni, ha elbuknak, a védekezők kapják a bónuszt
Arena: a két csapat a következő felállásban harcol egymás ellen három körben: 2v2, 2v2, 1v1, a legerősebb a legerősebb ellen, a leggyengébb a leggyengébb ellen, a három meccsből a kettőt nyerő lesz a győztes
Scuttle Racing: egy ártalmatlan verseny két Rift Scuttler között, használj gyorsítást és pajzsot a sajátodon, illetve sebezd és lassítsd az ellenfélét. Ha elájul, néhány másodperc múlva magához tér. Az nyer, akinek gyorsabban átér a Rift Scuttlere a kijelölt pályán
Sudden Death (Nexus Blitz): 18 percnél a két nexus türelmetlenül egymásnak ront, a pálya közepén találkoznak egy jó kis bunyóért. Ha hamarabb elpusztítod az ellenfél nexusát, győztél. A hősök újjáéledési ideje jelentősen csökken.
A győzelemért járó jutalmak
Catapult of Champions: kattints az óriási katapultra a nexusod mellet, hogy kilőhessen a térkép egy pontjára
Blessing of Blitzcrank: a tornyok és nagy minionok megkapják Blitz berántás képességét
Poro King: megérkezik a poro király, hogy támogassa csapatod az előrenyomulásban
Battle Sled: az egész csapat beszállhat egy furgonba, az első játékos kattintása fogja irányítani a járművet. Ha nekimész egy ellenséges hősnek, sebzi, valamint fellöki őt
Guardian Angel: a csapatod ideiglenesen megkapja az őrangyal passzív hatását
Statikk Shock: a csapatod megkapja a statikk töltőpengéje passzív képességét
BF Shield: masszív pajzsot garantál minden hősnek
Mega Cloud Drake: harcon kívüli mozgási sebességet ad
Mega Ocean Drake: harcon kívüli regenerálódást biztosít
A legerősebb hősválasztások
A teljesség igénye nélkül - ezek talán a legsikeresebbek minden aspektust összevetve: