2015-06-25 15:15
2015-06-25 15:15
Az új hős, Tahm Kench elérhető a PBE szerveren! Új Gnar kinézet is érkezett, ezek mellett rengeteg egyensúly változás is történt!
Új hős: Tahm Kench
Tulajdonságok és képességek
- Alap életerő: 590
- Életerőnövekedés szintenként: 90
- Alap mana: 325
- Mananövekedés szintenként: 40
- Mozgási sebesség: 330
- Támadási távolság: 200
- Támadási sebesség: ~
- Támadási sebesség növekedése : 3
- Alap sebzés: 56
- Sebzés növekedése : 3.2
- Alap páncél: 25
- Páncél növekedése : 3
- Alap varázsellenállás: 32.1
- Varázsellenállás növekedése: 1.25
- Másodpercenkénti életerő visszatöltés: 1.3
- Másodpercenkénti életerő visszatöltés növekedése: 0.11
- Másodpercenkénti mana regeneráció: 1.1
- Másodpercenkénti mana regeneráció növekedése: 0.2
Passzív: Ízelítő
Tahm Kench minden alaptámadása és sebző képessége egy Ízelítő jelzőt tesz az ellenséges hősökre. Ha három jelző összegyűlt, akkor... más módon is lecsaphat rájuk.Q: Nyelvcsapás
Újratöltési idő: 6 másodpercManaköltség: 50/55/60/65/70
Hatótáv: 800
Tahm Kench rövid időre lecövekel, és a kijelölt irányba csap a nyelvével. A Nyelvcsapás megáll, amint eltalál egy célpontot, miközben megsebzi 80/120/160/200/240 (+0.8 Varázserő)és lelassítja 20/30/40/50/60%-kal 2 másodpercre azt. Ha egy eltalált hősön három Ízelítő jelző van, az elkábul 1.1/1.2/1.3/1.4/1.5-re a támadástól. Ha a W képességét aktiválja, miközben a nyelve a levegőben van, bekebelezi a megcélzott miniont vagy szörnyet (hősökre nem működik).
W: Bekebelezés
Újratöltési idő: 20/18/16/14/12 másodpercManaköltség: 90
Hatótáv: 250
Tahm Kench rövid időre elnyeli a közelében tartózkodó, megcélzott egységet. Az ellenfelek a maximális életerejük 20/24/28/32/36%-ának ( +0.04 Varázserő) megfelelő varázssebzést szenvednek el. Ezenfelül:
- Minionok és szörnyek: Miután Tahm Kench bekebelez egy ellenséges miniont vagy szörnyet 4/4.5/5/5.5/6 másodpercre (felezett időtartam ellenséges hősökön), a képesség ismételt aktiválásával kiköpheti a kijelölt irányba. A kiköpött egységek megsebzik 100/150/200/250/300 (+0.6 Varázserő) az általuk eltalált egységeket.
- Szövetséges hősök: Amikor Tahm Kench bekebelez egy szövetséges hőst, a szövetséges immúnissá válik a sérülésekre, és ellenségek felé haladva 10/20/30/40/50%-kal megnő a mozgási sebessége. Tahm Kench és az elfogyasztott szövetséges is eldöntheti, hogy mikor bukkanjon elő a gyomorból.
- Ellenséges hősök: Tahm Kench csak akkor célozhatja Bekebelezéssel az ellenséges hősöket, ha összegyűlt rajtuk három Ízelítő jelző. A Folyó Királyának mozgási sebessége 95%-kal lecsökken, amíg egy ellenséges hős van a gyomrában – a hős látótere pedig Tahm Kench közvetlen környezetére szűkül.
E: Vastag bőr
Újratöltési idő: 10/9/8/7/6 másodpercManaköltség: 50
Passzív: A Tahm Kench által elszenvedett sebzés szürke életerővé alakul. Ha véget ér a harc, a szürke életerő eltűnik, és az összegyűlt szürke életerő 20/26/32/38/44%-át rendes életerőként visszanyeri.
Aktív: Tahm Kench a szürke életerőt pajzzsá alakítja, amely viszont csak 6 másodpercig védi őt, de gyorsan elenyészik.
R: Mélységi merülés
Újratöltési idő: 190/145/100 másodpercManaköltség: 100
Hatótáv: 4000/5000/6000
Passzív: Tahm Kench az összes általa okozott sebzést megnöveli (alapsebzés X (10 + 6/7/8% Tahm Kench maximális életerejének).
Aktív: Tahm Kench tágra nyitja száját 15 másodpercig, és helyet kínál bendőjében szövetségesének. Ha az beleugrott, vagy Tahm Kench úgy dönt, hogy egyedül indul útnak, varázsolni kezd, és megidéz maga alatt egy örvényt, amelybe a varázslás végén beleugrik, majd pár másodperc után felbukkan a megcélzott területen. A Mélységi merülés hatótávolsága hatalmas, de a hosszadalmas varázslás miatt könnyen észlelhető.
Itt egy videó Tahm Kench's képességeiről:
Hangok
Tahm Kench kinézete
Mester Szakács Tahm Kench
A kinézet tartalmazza:- Új modell és textúra!
- Új hazatérési animáció! Ezen felül egy csomó egyéni animáció is!
- Új hatások az E és R képességéhez!
Új kinézetek
Gentleman Gnar
A kinézet tartalmazza:
- Új cuki modell monoklival és öltönnyel!
- Új hazatérési animáció! Ezen felül egy csomó egyéni animáció is!
- Új hatások néhány képességéhez!
- Pár új hanghatások!
Egyensúlyi változtatások
Tárgyak
Abyssal Scepter
[Visszatért az újradolgozás][/*]
Hunter's Machete
Mostantól nem ad regenerációt, ha olyan szörnnyel állunk harcban, ami nem sebez. (Sutyerák)[/*]
Righteous Glory
Életerő csökkentve: 600 -> 500[/*]
Aktív újratöltési ideje növelve: 60 -> 90 másodperc[/*]
Alap varázstárgyak újragndolása
Archangel's Staff
- Teljes költség növelve: 2700 -> 3000 arany
- Új recept.
- Varázserő növelve: 60 -> 80
Athene's Unholy Grail
- Új recept, de a tulajdonságok nem változtak.
Blasting Wand
- Teljes költség csökkentve: 860 -> 850 arany
Haunting Guise
- Teljes költség növelve: 1480 -> 1500 arany
Liandry's Torment
- Teljes költség növelve: 2900 -> 3000 arany
- Új recept.
- Varázserő növelve: 50 -> 80
Luden's Echo (Idézők Szurdoka)
- Teljes költség csökkentve: 3100 -> 3000 arany
- Varázserő csökkentve: 120 -> 100
- Mozgási sebesség növelve: 7% -> 10%
Morellonomicon
- Új recept.
Nashor's Tooth
- Teljes költség növelve: 2920 -> 3000 arany
- Támadási sebesség csökkentve: 50% -> 40%
- Varázserő növelve: 60 -> 80
Needlessly Large Rod
- Teljes költség csökkentve: 1600 -> 1250 arany
- Varázserő csökkentve: 80 -> 60
Rabadon's Death Cap
- Teljes költség növelve: 3300 -> 3500 arany
- Új recept.
- Az egyedi passzív mostantól 35%-kal növeli a varázserőt, eddig 30% volt.
Rod of Ages (Idézők Szurdoka)
- Teljes költség csökkentve: 2800 -> 2700 arany
- Életerő csökkentve: 450 -> 300
- Mana csökkentve: 450 -> 400
- Passzív
- Életerő növekedés változatlan.
- Mana növekedés a kétszeresére nőtt, mostantól 40/perc és 400 a maximum.
- Varázserő növekedés a kétszeresére nőtt, mostantól 4/perc és 40 a maximum.
Rylai's Crystal Scepter
- Új recept.
- Teljes költség növelve: 2900 -> 3000 arany
- Passzív frissítve
- Egyedüli élpont: 35% lassítás 1.5 másodpercig -> 40% Egyedüli célpont lasssítás 1.5 másodpercig
- Azonnali: 15% területi lassítás 1.5 másodpercig -> 40% lassítás 1 másodpercig
- megidézett Minionok (ÚJ): 20% Lassítás 1 másodpercig.
- Új fagyasztó effektet kaptak a lassított hősök.
A szeráf ölelése
- AP megnövelve 80ra ( 60-ról)
- Teljes költség csökkentve 3000 aranyra (3300-ról)
- AP csökkentve 100-ra (120-ról)
- Teljes költség megnövelve 2500 aranyra (2295-ről)
- Ap megnövelve 80-ra (70-rőél)
- Életvarázs csökkentve: 0%-ra (20%-ról)
- Új egyedi passzív: A képességeid és a varázslataid a sebzés 15%-át saját életerővé alakítják, 33%-os hatás a területi képességeknél.
Az eredeti cikk itt található.