2015-09-15 22:40
2015-09-15 22:40
Nemsokára útjára indul a következő hős, egy dzsungelbe termett lövész. Kindred a táborok körül portyázik, halálra ítél hősöket, és véglegesen megerősödik, ha az ítélet végrehajtása is bekövetkezik. Kindred nemcsak felgyorsítani tudja a halált, hanem késleltetni is. Ha a szövetségesek bajba kerülnek, Bárány (a Kindredet alkotó két lélek egyik fele) megáldhat egy nagy területet, amely néhány értékes másodpercre távol tartja a halált az abban tartózkodóktól.
Képességek
Passzív: Kindred jele
Bárány megjelöl egy hőst (a térkép bármely pontján). A jel rövid késleltetés után aktiválódik. Ha Kindred ezt követően megöli a kijelölt hőst, vagy közrejátszik a halálában, halmozódó és maradandó bónuszt szerez az alaptámadásaira. Míg Bárány hősöket jelöl ki a képességgel, Farkas (a kettős lélek másik fele) időről-időre automatikusan megéhezik valamelyik nagy szörnyre az ellenfél dzsungelében. Minden hős látja a halálraítéltek jelét a célponton.Q: Báránytánc
Kindred a kijelölt irányba siet, majd tüzet nyit legfeljebb három közeli ellenfélre.W: Farkaséhség
Passzív: Kindred mozgás közben a Vadászszenvedély jelzőit gyűjti. A maximális számú jelző elérésekor Kindred következő alaptámadása fix értékű életerőt lop el.Aktív: Farkas ideiglenesen leválik Bárányról. Egy nagy mező jön létre, amelyen belül Farkas megtámadja azt, akit Bárány támad, vagy a legközelebbi ellenfelet. Bárány a Farkas őrjöngésének területén belül jelentősen lecsökkentett töltési idővel használhatja a Báránytáncot.
E: Fokozódó rettenet
Kindred kezdetben lelassítja a megcélzott ellenfelet. Ha az így meggyengített célpontot sikerül gyors egymásutánban háromszor eltalálni, az áldozat a maximális életerővel arányos egyszeri sebzést szenved el.R: A béke szigete
Kindred maga vagy egy megcélzott szövetséges alatt egy hatalmas, de ideiglenes mezőt hoz létre. Amíg a képesség aktív, a Béke szigetén belül SEMMILYEN egység életereje nem csökkenhet a kritikus szint alá. A mező a megszűnésekor fix mértékű életerőt tölt vissza az összes hősnek, aki ekkor még a területén belül tartózkodik.Dzsungelharc
Kindred a Farkaséhség használatával meglehetősen gyorsan ki tudja végezni szinte bármelyik tábort, ezáltal az ikerlelkek rengeteg sebzést kaphatnak az alaptámadásukhoz. Fontos megjegyezni, hogy a mezőn belül a Báránytánc töltési ideje jelentősen csökken, így Bárány folyamatos tud helyezkedni a tábor körül, miközben egyszerre több célpontot is támadhat. Ez több puszta látványelemnél, hiszen a Báránytánc gyors mozgása tölti a Farkaséhség passzív hatását is, így az ikerlelkek életerőtől duzzadva járhatnak táborról táborra. Kindred ugyan meglehetősen sérülékeny, de ha folyamatosan mozgásban marad, és akkor támad, amikor a passzívja feltöltődött sokáig lesz képes folytatni a hajszát. A nagy szörnyek jelenthetik a legnagyobb kihívást, Kindred ekkor nyúl a Fokozódó rettenet képességéhez. A képesség nagyon manaigényes, ezért nem érdemes kisebb ellenfelekre vesztegetni, de az erős és szívós szörnyek esetében könnyebben lehet vele tartani a távolságot, és az életerővel arányosan jókora sebzést is okoz, valahányszor elég jelző gyűlik össze. Miután Kindred megtisztította a saját dzsungelét, készen állhat egy komolyabb préda elejtésére is.
Rajtaütés
A Kindred jele rendkívül hatékony eszköz, és nem csupán amiatt, hogy erősebbé teszi Kindredet a megjelölt célpont leölésekor. A pszichológiai hatást sem szabad alábecsülni: aki tudja, hogy megjelölték, hajlamosabb lehet passzívabban játszani, és visszahúzódni az ösvényén, tartva a közelgő rajtaütéstől. A préda kijelölése nem kényszeríti Kindredet egy adott ösvényre. Az egész térképre kiterjedő hatótáv miatt megteheti, hogy megjelöli a középső ösvényes játékost, majd a felső ösvényen kivitelezi a rajtaütést. Így persze nem válik erősebbé az öléstől, de Kindrednek néha érdemesebb a szövetségeseken segíteni, mint egy olyan hős után kajtatni, aki tudja, hogy megjelölték.
De hogyan vadászik Kindred, ha egyszer kiszemelt magának valakit? A Fokozódó rettenet erős kezdésként lelassítja a közeledő ellenfeleket, aztán következhet egy jól elhelyezett Farkaséhség. Ha a mező létrejött, Kindred készen áll arra, hogy a Báránytáncot és az alaptámadásait kombinálva nekiessen a célpontnak. Noha Bárány és Farkas elég nagyot tudnak sebezni, nincsenek közvetlen tömegirányító hatásaik, ezért leginkább a sérült célpontok kiiktatása az erősségük, illetve remekül tudnak együttműködni azokkal a szövetségesekkel, akik képesek lefoglalni az ellenfelet.
Kindrednek az ellenfél dzsungelére is oda kell figyelnie, mert bár a kétlelkű szellem maga dönti el, hogy a hősök közül kiket lát el a Kindred jelével, az ellenséges dzsungel táborait véletlenszerűen jelöli meg. Kindred nem kap rálátást a megjelölt célpontra, de annyit biztosan tudni fog, hogy a táborban még vannak élő szörnyek. Kindrednek ekkor kell ravasznak lennie: az aktív tábor alapján tudja, hogy hol nincs az ellenséges dzsungelharcos, és sejtheti, hogy hova tart éppen. Ennek megfelelően tervezheti a rajtaütéseit és a dzsungelbeli útvonalát. A jelet az ellenfél dzsungelharcosa is látja, és szabadon dönthet, hogy gyorsan megtisztítja a tábort, hogy Kindred ne tudjon erősödni, vagy rajtaütést készít elő. Ez nem feltétlenül könnyű döntés. Ha az utóbbit választja, és a megjelölt tábor távol esik az ösvénytől, akkor tálcán kínálja fel Kindrednek az ingyenbónuszt. Az ellenfél dzsungelharcosa megteheti, hogy egyszerűen lepakol egy őrszemet a megjelölt tábornál, és csak akkor megy oda, amikor Kindred megtámadja a tábort. Kindred mozgékony és erős, de a jól párbajozó dzsungelharcosok elláthatják a baját.
Csatározás
A Béke szigete a megfelelő időzítéssel elképesztően hatékony képesség. Késleltetheti a hatalmas szörnyek megölését, és ráveheti az ellenfelet a Sújtás elvesztegetésére. Ha Kindred csapata rosszul áll egy harcban, időt nyerhetnek vele, és az időtartam végére az ellenfél csapatát is hasonlóan nehéz helyzetbe hozhatják. A képesség óriási segítség a tornyok elleni betörések során, mivel csak az élőket védi, az élettelen tornyokat nem. Kindred csapata kedvezőtlen feltételek között is megszerezhet egy feladatot, ha a Béke szigetének védelme alatt lerombol egy építményt. A képesség gyógyító hatása jól jöhet, ha versenyfutás folyik a nexusokért, és komoly előnyt jelenthet a támadóknak, mivel az időtartam lejárta után Kindred csapata több életerővel vág neki a folytatásnak, mint az ellenfél.
Csapatharcok
A nagyobb csapatharcokban Kindred helye a frontvonal mögött marad, és az a dolga, hogy a Farkaséhség területén belül a lehető legtöbb Báránytáncot süsse el. A Fokozódó rettenetet a szívós, frontvonalbeli ellenfeleknek érdemes tartogatni, akik veszélyt jelentenek a csapat hátsóbb soraira. Ha a csapata nyerésben van, Kindrednek érdemes a legerősebb lövészek vagy mágusok megvédésére tartogatnia a Béke szigetét, ha túl sok nem kívánt figyelmet kapnának. Ha viszont vesztésre állnak, Kindred a Béke szigetével az egész csapatot megvédheti. Az a néhány értékes másodperc a feje tetejére állíthatja az erőviszonyokat, és az időtartam végére mindkét csapat a halál szélén tántoroghat. Ekkor a Béke szigetének végén bekövetkező gyógyítás újabb másodpercekkel hosszabbítja meg az elkeseredett küzdelmet.
„A Béke szigetének végén bekövetkező gyógyítás újabb másodpercekkel hosszabbítja meg az elkeseredett küzdelmet.”