2014-01-15 18:39
2014-01-15 18:39
Rossz hírekkel készülök ma azok számára akik már úgy várták az 1v1 és 2v2-es összecsapásokhoz készülő Magma Chamber pályát, ugyanis a RIOT úgy döntött hogy nem folytatják a fejlesztését.
Egy kis darab a bejelentésből:
Végül úgy döntöttünk hogy a Magma Chamber pálya nem lesz megfelelő hogy azon fejlesszük az 1v1/2v2 játékmódod na meg a mostani játékmód nem lenne képes örökké fennmaradni mint különálló játékmód. Szóval sok tény és megbeszélés után úgy döntöttünk hogy nem folytatjuk a játékmódod (amit már láthattatok a 2013-as All-Star rendezvényen) nem fejlesztjük tovább. Ez persze nem azt jelenti, hogy nem élveztétek(tük) az idei karácsonykor a Howling Abysson rendezett párbajokat, továbbá még mindig azon agyalunk hogy miképpen vezessük be az 1v1/2v2 játékmódot.
Ha tovább olvastok akkor megnézhetitek milyen statisztikákat csinált Brackhar a Showdon népszerűségéről:
Itt az EGÉSZ bejelentés
"Decemberben útnak indítottuk a második különleges játékmódunkat a Showdown-t. Meg akartuk nektek is mutatni hogy mi lett az eredménye az All-Star rendezvényen letesztelt és utána kissé feldolgozott játékmódnak a 'kevésbé fagyos' pályán.
Az 1v1/2v2 ötlete eredetileg egy ThunderDome-ból (egy olyan rendezvény ahol a közönség ötleteiből próbálnak meg kifaragni valamit.) származó kósza gondolat volt. Ebből fejlődött ki a Magma Chamber.Miután ez sok mindenkinek tetszett egy kisebb fejlesztőcsoportunk nekiállt, hogy jobban kidolgozzák a pályát és felfedeztek pár dolgot:
-A Nagy játékosok (és a belső tesztelők) jobban kedvelték a hosszabb utat a máshol elhelyezkedő bokrot és a pálya szélén található gyógyító csomagokat (pont mint a howling Abysson)
-A Magma Chamber elfogadhatóan szerepelt a SzuperPCken de még messze volt az optimalizáltságtól és sok hiba adódott játék közben.
Emellett még sok kérdés is felmerült:
-Vajon mennyire lenne népszerű ez a játékmód?
-Mi lenne a tökéletes pálya elrendezés ehhez a módhoz? Legyenek bokrok vagy Gyógyító csomagok??
-Mik lennének a legjobb szabályok?
Ezért egy döntést kellet hoznunk. Mindenképpen ki akartunk próbálni egy olyan játékmódot mint ez csak megcsinálni a hozzá tartozó pályát ami tetszene a játékosoknak volt egy nehéz feladat. De mivel mindenki kíváncsi volt hogy milyen egy ilyen pálya ezért kiválasztottuk a Howling Abyssot (egy teljesen kész és optimalizált pályát), hogy az emberek tudjanak visszajelzést küldeni.
Mint mindenki észrevehette, hogy a Snowdown elég rövid volt. Hihetetlenül sokan próbálták ki az új játékmódot de egy hét elteltével a játékok száma az összeshez viszonyítva csak kicsit volt több mint 1%. Ettől még jobb visszajelzéseket kaptunk az 1v1/2v2-ről mint a Magma Chamberről. A játékosok még több ötletet vetettek fel számunkra hogy legyenek külön játékfajták például legyen külön TOP/MID/BOT összecsapás.
Végül úgy döntöttünk hogy a Magma Chamber pálya nem lesz megfelelő hogy azon fejlesszük az 1v1/2v2 játékmódod na meg a mostani játékmód nem lenne képes örökké fennmaradni mint különálló játékmód. Szóval sok tény és megbeszélés után úgy döntöttünk hogy nem folytatjuk a játékmódod (amit már láthattatok a 2013-as All-Star rendezvényen) nem fejlesztjük tovább. Ez persze nem azt jelenti, hogy nem élveztétek(tük) az idei karácsonykor a Howling Abysson rendezett párbajokat, továbbá még mindig azon agyalunk hogy miképpen vezessük be az 1v1/2v2 játékmódot.
Igen tudjuk hogy megváltoztattuk a döntésünket miután már bejelentettük hogy a játékba helyezzük a pályát és ezért elnézést kérünk. És higgyétek el, hogy nem így akarjuk csinálni. Talán a legnagyobb ígéret amit mondhatunk és ami elhiteti velünk hogy ez a jó döntés, mi mindig megpróbálunk a leg-Játékosokra összpontosító cég lenni a világon. Általában olyan döntéseket szoktunk hozni amivel figyelembe vesszük a játékosközösség akaratát ígyhát a legjobb döntés ha az 1v1/2v2 játékmód megmarad mint Visszatérő mód. (pl ilyen ünnepi alkalmakkor). Mi is izgatottak vagyunk hogy vajon mit fogunk tudni a jövőben létrehozni, plusz már most is dolgozunk olyan dolgokon amiről úgy gondoljuk hogy nektek nagyon fog tetszeni!"
Showdown statisztikák
Brackhar még többet mutatott:
Hello mindenki!
Most hogy a Snowdown már egy héttel mögöttünk van szeretném veletek megosztani a játékmódról készült statisztikákat és visszajelzéseket amiket majd a jövőbeli fejlesztésekhez fogunk felhasználni.Most a One for Allt fogom viszonyítási alapnak használni, de nem is beszélek többet, merüljünk bele a tényekbe.
Először is nézzük meg hogy milyen adatokat gyűjtöttünk a visszajelzésetekből a Micro Feedback Toollal (MFT)
Ez a kis program egyszerűen működik mindig megkérdezi a játékosokat egy 1-től 5-ig terjedő skálán hogy mit gondolnak. Ezt aztán összegezzük és így kaphatunk egy átlageredményt. (általában mindenhol ezt a programot használjuk)
Amikor felméréseket készítünk három dolgot szoktunk megkérdezni: Tetszett-e a játékmód? Mennyire találtad különbözőnek a többihez képest? Játszanál-e vele újra? Ezt a három kérdést mindíg három ponton szoktuk összegezni. Az új játékmód elindításának kezdetekor, körülbelül félúton és az esemény legvégén. Ez segít megérteni hogy hogy változnak a játékosok gondolatai az idő során:
Most hasonlítsuk össze az 1v1/2v2-őt a One for Allhoz képest!
Aztán nézzük csak hogy az idők alatt hányan játszottak az adott játékmóddal!
A visszajelzésetek alapján lett pár ötletünk a Showdown fejlesztésére amiből egy keveset most meg is osztanék veletek!
-A hős kiválasztásánál lévő idő túl hosszú volt.
-Miután mindenki kipróbálta közülünk ezt a játékmódot ez egyértelművé vált.
Az ötletünk az volt hogy talán csinálnánk egy 3-ból a legjobb játékot így nem lennének olyan rövidek az egyes matchek! Vagy hogy nem egy hanem több hőssel lehetne játszani és így a végjátékos hősök vagy Buildek használhatóbbak lennének.
-Sok Játékos akart külön TOP/MID/BOT párbajt.
-Most ebből a sok jó ötletből amit küldtetek próbálunk összegyúrni valami olyat ami mindenkinek ugyanúgy tetszene de egy kicsit mégis az SR rendszer fele hajlana. Így aki szeretné a saját Lanen való tudását csiszolni vagy felmutatni az megteheti majd.
-talán jó lenne ha lenne egy táblázat ami mutatná a jelenlegi állást.
-Ez mindenképpen egy jó ötlet amit már megmutattam a riotos csapatnak és mindenkinek nagyon tetszett!
Köszi hogy időt szántál arra hogy elolvasd a részleteket és már várom hogy még több infót oszthassak meg veletek!
~Brackhar"