4.1 Patch Notes

Írta HunGaboo, Kategória: Patch
2014-01-15 19:54

Sziasztok!

A Riot kiadta a 4.1-es patchet, nézzük is meg, hogy mi minden változott.

Először is, ez a patch nem azt jelenti, hogy elkezdődött a Season 4. Arra még várnunk kell pár napot.


Vision változások


Az ingame vision sokkal fogékonyabb és dinamikusabb, és jobban fog reagálni a hősök bizonyos képességeire.
A ward eltüntető képességek mostantól elsötétítik a helyett, amikor azok használhatatlanok.
A lövedékeket gyorsabban észre lehet majd venni, amikor a hős a fog of war-ból(amit nem látsz, sötét területről) lő.



Hősök



Anivia
Kicsit modernizálták Aniviát, mely azt jelenti, hogy kevesebb manát fog fogyasztani, illetve az alapütése gyorsabban ér a célponthoz.

Általános:
Az alapütésének az utazási sebessége megnőtt 1400-ra(1100-ról).

Q - Flash Frost
Mana költsége csökkentve lett 80/90/100/110/120-ra(80/100/120/140/160-ról).

W - Crystalize
Mana költség mindenhol 70-re csökkent(70/90/110/130/150-ról).

R - Glacial Storm
Mostantól mutatja, hogy a játékos milyen messze mehet el, anélkül, hogy az ulti félbemaradjon.



Annie
A stunja(passzív) early gameben túlságosan hosszú volt, ezért ezt csökkentettük. Viszont Tibbers(R) Cooldownját csökkentettük, hogy late gameben kompenzálja ezt.

Passzív - Pyormania
Stun ideje most 1,25/1,5/,175-re változott level 1/6/11-en(1,75-ről minden szinten)

R - Summon Tibbers
Cooldown csökkentve lett 120/100/80-ra(120-ról minden szinten)



Evelynn
Az új vision rendszerben nagy előnye volt Evelynnek. A Hate Spike(Q) utazási sebességének csökkentésével, illetve a Ravage(E) átalakításával(mostantól fizikai sebzést okoz) csökkentettük Evelynn burstjét. Azonban az Agony's Embrace(R) mostantól egyből pajzsot ad, hiszen idegesítő lehetett, hogy hiába használtuk az ultit, mégis meghaltunk.

Q - Hate Spike
Utazási sebessége csökkentve lett 1250-re(2000-ről)

E - Ravage
Mostantól fizikai sebzést okoz(korábban mágikus sebzést okozott)

R - Agony's Embrace
Mostantól egyből megadja a pajzsot(régen 0.5 másodperc kellet hozzá)



Janna
Jannát korábban eléggé lenerfelték, de ezt kompenzálva elég sokat erősítettek az ultiján.

R - Moonson
Most egyből használja a képességet, ha benyomjuk(régen 0.25 másodpercnek kellet eltelnie ehhez).
Mostantól csupán 3 másodpercig lehet használni(korábban 4 másodpercig lehetett).
A másodpercenkénti Healelés növelve lett 100/150/200-ra (+0.6 ability power) (70/110/150-ről (+0.35 ability power).
A teljes healelés is növelve lett 300/450/600-ról (+1.8 ability power) ( 280/440/600-ról (+1.4 ability power).



Jinx
Kisebb nerfet kapott early gamere, illetve a Flame Chompers! sebzését is csökkentették, de mostantól azokat is elkapja akik azon áttudtak régen csúszni(Vi, Lee Sin, stb.)

Általános:
Alap élete 462-re csökkent(500-ról)
Élet per szint növelve lett 82-re(80-ról)

E - Flame Chompers!
Élesítési idő 0.7-re változott(0.5-0.74 közöttiről)
Fixálva lett az a bug, amikor nem aktiválódott, pedig átmentek rajta.
Alacsony szinten a sebzése csökkentve lett 80/135/190/245/300-ra(100/150/200/250/300-ról).



Nasus
Csökkentettük a Wither(W) hatótávját, így arra kényszerítjük, hogy jobban helyezkedjen.

W - Wither
Hatótáv csökkenve 600-ra(700-ról).

R - Fury of the Sands
Mostantól nem növeli meg a Wither(W) és a Spirit Fire(E) távolságát.



Rengar
Csökkentettük a Savagery(Q) castolásának lehetőségének idejét, hiszen így is nagyon erős sustainnal rendelkezik(képességek ami miatt sokáig lanen tud maradni, mana/hp regen, stb).

Q - Savagery
Alapütés buffja(nem az attack speedes) castolásának lehetőségének az ideje 2 másodpercre csökkent(6-ról)
Javítva lett az a bug, amikor ezt a képességet többször használhatta, mint lehetne.

W - Battle Roar
Healelése megváltozott 20 + (10 x szint) erősítve az 1%-kal per Rengar hiányzó életének 1%.(régebben 40 + (20 x szint) volt).



Riven
Riven burstje nagyon erős volt early gameben, ezért erre az időszakra nerfet kapott a Broken Wings(Q) és Valor(E) is. Illetve az alapsebzése is csökkentve lett.

Általános
Alapsebzése csökkentve lett 54-re(56,7-ről)
Attack Damage/szint növelve lett 3-ra(2,7-ről)

Q - Broken Wings
A sebzés csökkentve lett ütésenként 10/30/50/70/90-ra (+40/45/50/55/60% összes AD)(30/55/80/105/130-ról (+70% bónusz AD)

E - Valor
A pajzs ideje 1,5 másodpercre csökkent(2,5-ről).



Shyvana
Shyvanának nagy a damage mind early és mid gameben tankként és ha még hozzátesszük azt is, hogy gyorsa a lane clearje akkor az elég frusztráló lehet. Ezen változtattunk kicsit.

W - Burnout
Másodpercenkénti sebzés csökkentve 20/35/50/65/80-ra(25/40/55/70/85-ről).
Minimum magic damage csökkentve 60/105/150/195/240-re(75/120/165/210/255-ről).
Maximum magic damage csökkentve 140/245/350/455/560-ra(175/280/385/490/595-ről).

E - Flame Breath
A sebzés csökkentve lett alacsonyabb szinteken 60/100/140/180/220-ra 80/115/150/185/220-ról).

R - Dragon's Descent
Mostantól a valós értéket írja a leírás 175/300/425(200/300/400 helyett).



Thresh
Sokszor nem lehetett rákattintani a lámpásra, mert egy minion vagy champ blokkolta. Mostantól arrébb dobja azokat, illetve ráállni sem lehet majd, így lassíthatja az enemyt menekülés közben.

W - Dark Passage
Most már van egy kijelző, mely mutatja, hogy rálehet kattintani.
Az ütközési hatósugara nőtt.

R - The Box
Mostantól 0,75 másodperc kell ahhoz, hogy fölépüljön a fal(régebben 0,5 volt)



Yasuo
Általános:

Mostantól a 10% critical strike csökkentés a Statikk Shiv passzívjára is hatásos.
Könnyebb lesz használni az E(Sweeping Blade) - Q(Steel Tempest) kombót.

Q – Steel Tempest
Mostantól smart casttal működik.

W – Wind Wall
Mostantól nem blokkolja a szövetséges Syndra gömbjeit.

R – Last Breath
A képesség animációja 0.1 másodperccel csökkentve lett.
Mostantól kisebb a valószínűsége, hogy a flashelők után teleportál.
Most már mutatja a spectatelőknek és a társaknak amikor cooldown-on van.



Kisebb változások és bugok javítása




Caitlyn
R – Ace in the Hole
Mostantól nem áll fent az a bug, amikor az ulti vizuális effektje folytatódna azután is, hogy a lövedék betalált, így a célpont megcélozhatatlanná vált. Mostantól jobb vizuális visszajelzés lesz, ha az ulti nem találja el a célpontot.



Darius
R – Noxian Guillotine
Az ultijának a recastolási ideje mostantól 20 másodperc lesz(régebben 12 volt).



Fiddlesticks
Q - Terrify
Javították azt a bugot, ahol az ellenség a félelem hatására egyenesen halad tovább, ahelyett, hogy random irányokba mozogna.



Fiora
R – Blade Waltz
Javították azt a bugot, amikor Fiora teleportálni tudott az ultija közben.



Hecarim
W – Spirit of Dread
A Heal mennyisége mostantól egyezik a leírással, minden szinten 20%(10/15/20/25/30% helyett).



Jarvan IV
Passzív – Martial Cadence
Bug javítva, ahol a passzívja működésbe lép turreteken.



Lux
R – Final Spark
Mostantól akkor kerül cooldown alá a képesség, ha már elhasználta, nem pedig a használat kezdeténél.
Ha Lux meghal a képesség aktiválása közben, akkor nem megy cooldown-ra.



Malzahar
R – Nether Grasp
Megállítja azokat az ellenségeket is, akiket valamilyen szövetséges képesség mozdított el. (ugrások, ellökések, stb)



Nami
R – Tidal Wave
Mostantól akkor kerül cooldown alá a képesség, ha már elhasználta, nem pedig a használat kezdeténél.
Ha Nami meghal a képesség aktiválása közben, akkor nem megy cooldown-ra.



Nidalee
W - Bushwhack
Javítva a bug, ahol a csapdákat a falba lehetett rakni.
Ha falra tesszük a csapdát, akkor olyan helyreteszi le, ahol nem érinti a falat és ez a legközelebbi pont lesz, ami nem lehet sem kisebb, sem egyenlő a képesség maximális hatósugarával (900 egység).



Olaf
Q – Undertow
Lassítás csökkentve 29/33/37/41/45%-ra(35/40/45/50/55%-ról).



Talon
E – Cutthroat
Mostantól egy kicsivel a célpont mögé teleportája Talont.



Twisted Fate
Q – Wild Cards
A célzás kijelző feljavítva, szóval megmutatja az egyedi célirányokat is.



Tárgyak




Rabadon's Deathcap
Mostantól a leírás megmutatja azt az AP mennyiséget, amit a passzívból kapunk.



Spirit Visage
Sok tank csak azért vette ezt az itemet, mert nagy cooldown reductiont adott, az enemy teamtől függetlenül.

Cooldown csökkentve 10%-ra(20%-ról)



Sunfire Cape
Csökkentettük az item early gameben lévő erejét.
A mágikus sebzés változtatva: 25 + a karakter szintje(korábban mindig 40-et sebzett)



Jungle tárgyak


Kiszedték a hp és mana regent, helyette a sebzésünk hp-ból és manából történik.



Spirit Stone
Mostantól 8% sebzést okoz a szörnyeken a hp mennyiségünk alapján és 4%-ot a mana mennyiségünk alapján(a területi sebzések ezeknek a felét sebzik csak)
Nincs többé hp és mana regen.
Maim passzív eltávolítva(alapütés szörnyek ellen bónusz 10 magic damaget sebzünk és visszatölt 5 hp-t.



Spirit of the Spectral Wraith
Mostantól 8% sebzést okoz a szörnyeken a hp mennyiségünk alapján és 4%-ot a mana mennyiségünk alapján(a területi sebzések ezeknek a felét sebzik csak)
Nincs többé hp és mana regen.
Ad 2 Ability power-t minden egyes nagy szörnyért(maximum 30 AP-t).



Spirit of the Elder Lizard
Mostantól 8% sebzést okoz a szörnyeken a hp mennyiségünk alapján és 4%-ot a mana mennyiségünk alapján(a területi sebzések ezeknek a felét sebzik csak)
Nincs többé hp és mana regen.



Summoner's Rift


Ezekkel a változásokkal azt szeretnénk elérni, hogy meglehessen birkózni a 2v1-es lane cserével, melyet sok csapat használ és ezzel előnyt szereznek, mivel 2v1 helyzetben védtelenné válhatnak a tornyok a pushok ellen.

Tornyok
A külső turretek mostantól nem kapnak sem armort, sem magic resitet a játék első 8 percében.
Top és mid lanen a külső turretek most már 20 sebzést elnyelnek az enemy championok alapütéséből.



Crystal Scar és Twisted Treeline


Korábban eltávolítottuk a Needlessly Large Rod-ot, mivel magas a költsége egy gyors játékmódban. Most ugyan ezt tesszük a B.F. Sworddal. Ezért pár itemet más felépítéssel fogunk felruházni.



Blackfire Torch
Mozgás sebesség csökkentve lett 5%-ra(10%-ról).



Wicked Hatchet
Új felépítéssel és képességekkel rendelkezik.
Long Swordból és Brawler's Glovesból épül fel.
1200 aranyba kerül.
20 AD-t és 10% Critical Chance-t ad.
Kritikus sebzések a célpontra vérzést tesz, mely az AD 60%-val sebez. Ez 3 másodpercig hatásos(fizikális sebzés).



Infinity Edge
Eltávolítva.



Crystal Scar and Howling Abyss




Entropy
Mostantól Pick Axe kell hozzá B.F. Sword helyett.
Sebzés csökkentve 55-re(70-ről).
Teljes ára csökkentve 2700-ra(3475-ről).
Kombinálási költsége csökkentve 500-ra(600-ról).



Crystal Scar, Howling Abyss, Twisted Treeline




Grez's Spectral Lantern
Teljes költsége 1350-re csökkent(1450-ről).
Kombinálási költsége 250-re csökkent(350-ről).



The Lightbringer
Teljes költsége 2200-ra csökkent(2500-ről).
Kombinálási költsége 375-re csökkent(575-ről).



Hextech Sweeper
Teljes költsége 2000-re csökkent(2200-ról).
Kombinálási költsége 330-ra csökkent(530-ról).



Új játékosoknak


Létrehoztunk egy ingyenes champion listát melyet kifejezetten új játékosoknak hoztunk létre. Célunk, hogy így gyorsabban megtanulják a játékot. Ez a lista hetente fog változni és olyan champek fognak rajta szerepelni, akikkel viszonylag könnyű játszani. De ezt később fogjuk betenni a játékban.

2014-es Login Screen





Csak a kép



Hozzászólások (0)

Jelentkezz be az oldalra, hogy írhass hozzászólást!
Belépés