2014-04-08 16:28
2014-04-08 16:28
A 4.5-ös patchben bekövetkezett Heal rework megváltoztathatja a jelenlegi metát, pontosabban a Barrierre lesz hatással.
A Heal Summoner Spell-t a következő változások értek:
A heal mennyisége növelve 90-495-re, 90-345-ről.
Cooldown csökkentve 240-re, 300-ról.
Az érintett championok +30% movement speedet kapnak 2 másodpercre.
De hasonlítsuk össze a kettőt egy táblázatban.
A Heal sok dologban előnyösebb, mint a Barrier. Az utóbbi csak a kisebb cooldownnal és earlyben a nagyobb védelemmel tud kitűnni. De botra úgy néz ki a Heal jobb választás, hiszen nem csak téged, hanem a társadat is healeli, illetve a movement speed bónusz segíthet meneküléskor/támadáskor.
Mid lanere is szoktak olyan champeket vinni, akiknek a Barrier jobb választás, mint az Ignite(Lux, Ziggs). De vajon miden továbbra is a Barrier marad? A kisebb cooldown sokat jelenthet, hiszen két oldalról is gankelhető. De folyamatos wardolás mellet talán a Heal a jobb.
Összegzésképpen, jelenleg a Barrier népszerűsége nagyobb, mint a Healé. De ezzel a változtatással ez megfordulhat. Hogy melyik fog jobban működni, csak a játékban fog kiderülni, hiszen az, hogy valami papíron jobb, még nem jelenti, hogy be is fog válni.
Ti mit gondoltok, melyik a jobb és miért? Ti mit használtok? Mi lesz az uralkodó Summoner Spell a Flash mellet?