Csapatépítő hamarosan a PBE-n

Írta Jankec, Kategória: PBE
2013-10-16 13:25

A League of Legends fórumait olvasóknak már bizonyára nem újdonság, de többen lehettek akik nem nézik minden nap. Azoknak újdonságként fog hatni. Lyte nyilatkozott egy közelgő PBE frissítéssel kapcsolatban, mely nem más mint a Csapat Építő. Erről olvashattok a cikkben.







Ez a POST a Csapat Építőről szól, ami a PBE szerver elkövetkező frissítései között szerepel majd. Működése valahogy úgy néz ki, hogy kiválaszthatod a hősödet és a posztodat majd csatlakozol a többi 4 játékoshoz, akik ezt már szintén megtették. A cél az hogy olyan kiegyensúlyozott csapatot rakjatok össze, ahol mindenki elégedett a karakterével és csapatban betöltött helyével, ez talán hozzásegít benneteket hogy csapatként együttműködjetek.

Milyen gyakran van úgy hogy belépsz a League of Legends-be és azt mondod „ én most csak Renektonnal fogok játszani „. Vagy esetleg amikor ki akarsz próbálni egy új stratégiát, de nem találsz négy barátot aki ráérnének játszani veled. Mindig azt kutatjuk hogyan lehetne a League of Legends még jobb, és egy dolog szemét szúrt. Mi lenne, ha a játékosok valamilyen módon irányíthatnák a játék előtti pillanatokat.

Sokan azt hiszik, hogy a csapatmunka akkor kezdődik amikor a minionok megjelennek vagy az első csapatösszecsapásnál, de ez nem így van. Hiszen már rég elkezdődött a karakterválasztásánál. A karakterválasztás adja meg az alaphangulatát az egész játéknak, hiszen egy jól összerakott csapattal úgy érezheted "ez végre jó meccs lesz".

Tehát azt kérdezzük: milyen az ideális karakterválasztás? És hogy tudnánk javítani ezen a folyamaton?

A válasz egyszerű: Az ideális karakterválasztás olyan, mikor mind az öt játékos az általa legjobban kedvelt játékstílust tudja játszani, és úgy érzik mind egy hullámhosszon vannak az elkövetkező meccsre. A jelenlegi rendszer jó munkát végez a hasonló szintű játékos összeválogatásánál, de sajnos nincs rá mód hogy tudjuk mit akar a másik játékos. Néha tökéletesen működik és mindenki arra a helyre megy azzal a hőssel amit szeretne akadályok nélkül. De legtöbbször a játékosok egy helyre szeretnének menni, így kénytelenek megegyezni. A karakterválasztás idejét arra használhatják, hogy megbeszéljék és elfogadják ki hova megy, milyen stratégiával és bizalmat építsenek ki, hogy egy jó meccset játszanak.

A csapatépítő feltett szándéka hogy közelebb hozza a játékosokat egymás elvárásaihoz és szándékukhoz attól a pillanattól kezdve hogy beléptek a karakterválasztásba. Amikor mindenki ott játszik ahol szeretne, azzal amivel szeretne már csak egy dolog van hátra győzedelmeskedni az ellenfeleken.

Egyszer volt egy elképzelésünk arról hogy a csapatépítő hogyan fogja beosztani a játékosokat, ezért megnéztük a jelenlegi rendszert hogy kiderítsük miképp fejleszthetnénk a jövőbeli játékokra. Az egyik legfontosabb dolog a csapatnak, hogy hasonló erősségű csapatok ellen küzdjenek.

A csapatépítővel egy okosabb rendszert vezetünk be, ami dinamikusan kezeli a játékstílust, hősöket és a pozíciókat. Először játszol Ahrival? Tanulod hogyan legyél megbízható lövész? Először merészkedsz a Jungelbe? A csapatépítő ezeket mind figyelembe veszi majd.

"A célunk az hogy a csapatépítő összehozza a játékosokat hogy jobb csapatot alkossanak. Mert a jobb csapatok több játékot nyernek meg, ami persze jobb szórakozás is.
Nekünk ez a fontos és várjuk visszajelzéseiteket. Találkozunk a Csapatépítőben"
-- Lyte

Eredeti formában itt érhetitek el.


Hozzászólások (1)

Jelentkezz be az oldalra, hogy írhass hozzászólást!
Edemmm - 11 éve 1
Ez az a frissítés, amit már nagyon várok, hogy betegyenek. Sokat javítana, sok veszekedéstől megkímélné a játékosokat. :)
Belépés