Felújítások Summoner Ikonok ÉS SR ötletek

Írta L3gacy, Kategória: Egyéb
2014-02-05 18:28

Egy NAGYON rövid összefoglalót olvashattok majd a kiosztandó summoner ikonokról a hősök megváltozásáról és a visszajelzésekről





Az Igazság/Erő/szabadság útja

A riot nemrégiben küldött egy képet amin megnézhetjük hogy az egyes régiók jelenleg melyik summoner ikont fogják megkapni (ez még változhat)




Rengar újradolgozása

Hát igen úgy látszik Rengar már sosem lesz tökéletes (aki nem tudná Rengart az utóbbi időkben nagyon sok változtatáson vitték át)

RiotScuffy Mutatta be a részleteket:

-Nagyon sok számot próbálunk megfelelőre állítani hogy Rengar Lanelését tökéletesre csiszoljuk
-Megcsináltuk hogy a trinketje olyan színű legyen mint a hozzá tartozó képesség(Ward/Sweeping/Clairvoyance)

Egyenlőre nagyon jól haladunk és az összes visszajelzésetekre kíváncsiak vagyunk!

További Újradolgozások

-Kicsit terjedelmesebb szövegben leírták hogy Viktorral kevesen játszanak ami érthető mert talán egy kicsit gyenge a többi midlanerhez képest ezért változást terveznek neki.

-Majdnem ugyanígy Gangplankel bár neki inkább azért hogy ne legyen ekkora különbség az előjáték és a végjáték között

-Kassadinnal mindenképpen kezdeni szeretnénk valamit mert a statisztikákból és a visszajelzésekből kiderült hogy végjátékban nagyon nagy sebzéssel és mobilitással rendelkezik amivel sokszor nem lehet mit kezdeni.Pontosan még nem tudjuk mi kellene hozzá de már sokan dolgozunk rajta.

-Lux Ultijával kapcsolatban sok visszajelzés jött de mi nem gondoljuk hogy kéne neki a változás.Ő egy mindent vagy semmit hős azaz hogyha kapna egy kisebb gyengítést akkor talán már használhatatlanná válna. Ezért úgy gondoljuk hogy nem nagyon kéne hozzányúlni.

-Xerath reworkje már régóta úton van de még mindig nem tökéletes rajta is van még mit dolgozni


Negatív visszajelzés jöhet. A Bunkóskodás nem!

Tömören:

IronStylus ezt üzente a közösségnek:

"A negatív visszajelzéssel semmi probléma. Legalább rávilágítotok a problémákra és ezzel is fejlődik a játék. Persze hibák mindig becsúsznak ezzel tisztában vagyunk. Ezeket MINDIG a lehető leggyorsabban javítjuk ki. Igen van pár probléma aminek a megoldása nem egyszerű és időigényes és ezt vegyétek figyelembe. Ugyanis hogyha egy üzenetben csak a szidásunkat írjátok le azzal semelyik fél nem jut előrébb. Ez a ti döntésetek. Választhattok hogy az időt amíg leírsz egy üzenetet arra fordítasz hogy szidj vagy hogy segíts megoldani egy problémát. Az utóbbival ti is jobban jártok."

Summoner rift pálya újítása

Most ide leírom az eddigi legjobb ötleteteket:

1 A textúrákat javítani kéne
2 A növényzet teljesen külön van választva a pályától (összefüggővé kéne tenni)
3 A növényzet mérete aránytalan a hősök méretéhez képest
4 A Baron-t körülölelő terület nem olyan hősies mint amilyen a vele való harc
5 Az építmények kilógnak a föld textúrájából
6 A tárgyak a pályán túl gyakran ismétlődnek
7 A tornyok nincsenek olyan jól meganimálva mint a Howling Abysson
8 A pálya nem adja át annyira azt a "tündérmese" hangulatot
9 A pályának egy sémájúnak kéne lennie***
10 A nexus obelisk-ből jövő lézernek (spawn divekor) pontos indikátor kéne (Twisted treelinenon nagyon furcsa)
11 Amikor kijelölsz egy útvonalat akkor annak nem kéne változnia
12 A kistérképnek tisztábban kéne mutatni az aktuális helyzetet
13 A pálya lehetne jobban összefűzve a játéknak a történeteivel.
14 Vannak a pálylán található elemek közül nem oda illő elemek
15 A dzsungel táboroknak jobb textúra kéne
16 A minionoknak kéne egy Visual Update
17 A nagyobb bázisokat meg kéne fordítani a másik irányba így a játék nagyobb taktikát követelne***
18 Több rombolható környezet mint a howling abysson
19 A summoners rift nézhetne ki úgy mint a Beta oldalon megtalálható illusztráció.
20 A bokrok mozoghatnának még dinamikusabban
21 Jobban mutatni a turretek sebzését
22 Több fa típus
23 Lehetne nagyobb különbség az utak és föld között
24 A folyónak jobban kéne jelezni a jelenlétét
25 A pálya egyes részeinek különböző stílust kéne felvennie
26 Kéne Hangeffekteknek lennie mikor átsétálunk egy Bokron vagy a Folyón***
27 A pálya lehetne egyre jobban "használva" ahogy telik az idő***
28 A házak a pálya mentén nagyon illenek oda ugyanúgy mint a szobrok
29 A Summoners riftnek még jobban hasonlítani kéne egy Rifthez ( = Harcmező)
30 Amikor átlövünk a fák között akkor kéne lennie valami animációnak ahogy a fa megmozdul***

A Csillagozott (***) ötleteket tartják a legmegfontolandóbbnak.




Hozzászólások (2)

Jelentkezz be az oldalra, hogy írhass hozzászólást!
CsudaPanda - 11 éve 1
Ha valameikre szavaztál és a másik nyer azt kapod meg?

Jankec - 11 éve 2
Igen azt kapod meg, amire a legtöbben szavaztak
Belépés