Gondolatok a játék jelenlegi állásáról (Nov. 22.)

Írta NPC Yemi, Kategória: Egyéb
2018-11-23 09:51

Visszatérés után egy hosszabb cikkel jelentkezünk, egy magyar összefoglalót olvashattok a játék aktuális helyzetéről Riot Meddler véleménye alapján.


Összefogaló


Néhány nappal az előszezon indulása után járunk. Viszonylag kevés adat áll rendelkezésre, de remélhetőleg így is le lehet vonni néhány következtetést a játékmenet alakulásáról.

Elsődleges célok az előszezon bevezetésével
- Lecsökkenteni azon játékok számát, melyben a külső tornyok a játék nagyon korai szakaszában megsemmisülnek, de ezzel párhuzamosan továbbra is támogatni az agresszív játékstílust.
- Könnyebb legyen hátrányból visszahozni a meccseket.
- A nagyon egyoldalú meccsek fejeződjenek be gyorsabban.
- Rúnák rugalmasabb összeválogatása.

Amit eddig tapasztalhatunk
- A külső tornyok átlagosan 1-2 perccel később semmisülnek meg, mint korábban.
- Az átlagos játékidő nem lett érzékelhetően hosszabb, annak ellenére, hogy az ösvény fázis tovább tart. Valószínűleg a Sárkány és Baron újraéledési idejének csökkentése ellensúlyozza.
- Csökkent azoknak a csapatoknak a győzelmi aránya, akik korai objektíveket szereztek. Okozója lehet a csökkentett a korai elhúzási arány, illetve a vesztett állásból valószínűbb visszatérés esélye.


Hősök alakulása



Jól teljesítő hősök

Ezreal
Jelenleg Ezreal kicsit erősebbnek tűnik a kelleténél, de nem vészes a helyzet. A Kleptománia változtatások nem érték el a kellő hatást, így további elemzés szükséges vele kapcsolatban.

Lissandra
Szintén az erősebb hősök közé tartozik. Nem lennénk meglepve, ha néhány héten belül túl erős lenne, mivel kapott egy sokkal jobb passzív képességet, illetve az E képessége is pozitív irányba változott. Illetve várható az is, hogy az új passzívot az ellenfél játékos kiismerve elkerüli a fenyegetést, így lehetséges, hogy a pozitív és negatív hatás kiegyenlíti egymást.

Karthus
Egyértelműen jobban teljesít a frissítés óta. Lehetséges, hogy túl kicsi a minta és amiatt vannak eltérő értékek, de lehetséges hogy a hosszabb ösvény fázis pozitív hatással van rá.

Gyengén teljesítő hősök

Gangplank
Valószínűleg a rúnák változása rosszul érintette a hőst. Az is lehetséges, hogy valami programozási hiba csúszott a dologba és amiatt gyengébb a kelleténél.

Irelia
Jelenleg a középső ösvényen gyengébben teljesít. Ennek az oka jelenleg még vizsgálatra szorul.

Taliyah
A Dzsungelben eddig alacsony győzelmi aránnyal rendelkezik. Lehetséges, hogy túl sok gyengítés érte a frissítésben. Remélhetőleg idővel stabilizálódik a helyzete a dzsungelben és a középső ösvényen is.

Egyéb hősök
A többi hős statisztikáin nem látszik jelentősebb változás. Jelenleg még nincsenek tervek a következő frissítésre, hogy mely hősökön kéne változtatni. A következő hét elején talán több információval szolgálhatunk.

Frissített rúnák



- Sötét szüret: az elején nyilvánvalóan túl erős volt, ezért gyorsan gyengítve is lett egy mini frissítéssel.
- Kleptománia: Több időre van szükség a tanulmányozásához, majd kiderül, hogyan alakul a további helyzete.

Az eredeti cikket itt találjátok.


Hozzászólások (1)

Jelentkezz be az oldalra, hogy írhass hozzászólást!

Navetelen - 1 éve 1
Taliyah Q-jának csak az első találata sebez megint sokat a szörnyekre is. Hősökre eddig is de azért született meg a Taliyah jg mert mindegyik maxot sebzett a monsterekre. Ezt most kivették úgyhogy annyira már nem éri meg, a win rate meg talán azt mutatja hogy ezt sokan nem tudták de vitték ugyanúgy :D
Belépés