PBE frissítés 08/04: Arcade Riven, Battle Boss Blitzcrank, Academy kinézetek, Buldózer frissítések, Védekező tárgyak frissítése, és még több!

Írta Navetelen, Kategória: PBE
2015-08-07 13:30

A ciklus kezdéseként nagyon sok tartalmat kaptunk. Többek között 4 hősfrissítés, 6 új kinézet, és rengeteg tárgy újradolgozás!

Új kinézetek


Az 5.16-os PBE ciklus kezdetével 6 új kinézetet kaptunk! skins!

Arcade Riven

1350 RP

















Arcade Riven 1350 RP lesz és tartalmazza:
  • Új modell és textúra!
  • Új részecskék a képességekhez!
  • Új hanghatások! (K.O!.)
  • Új hazatérési animáció!


Battle Boss Blitzcrank

1350 RP

















Battle Boss Blitzcrank 1350 RP lesz és a következőket tartalmazza:
  • Új modell és textúra!
  • Új részecskék a képességekhez!
  • Új hanghatások! (K.O!.)
  • Új futási animáció!
  • Új hazatérési animáció!


Akadémia témájú kinézetek is érkeztek!


A következő négy hős kapott ilyen témájú kinézetet: Ahri, Darius, Ekko, és Vladimir, akik készen állnak az iskolai megpróbáltatásokra.

A kinézetek mindegyike 750 RP lesz és tartalmazza a következőket:
  • Új modellek és textúrák!


Academy Ahri

750 RP






Academy Darius

750 RP







Academy Ekko

750 RP







Academy Vladimir

750 RP






Játékmenet frissítések: Buldózerek

A tegnapi frissítésben 4 hős kapott kisebb-nagyobb frissítést:Darius, Garen, Mordekaiser, és Skarner !



Darius


Megjegyzések
  • Darius jelenleg a játék elején nagyon erős, ebből az erőből kicsit visszavettünk, és a késői szakaszokat erősítettük meg.
  • Mostantól Darius jobban fog funkcionálni, ha tankosabbra építitek.
  • Mivel a passzívja nagyon erős lett, így a sebzéseiből vissza kellett venni.

A változtatások listája

Általános
  • Alaptámadás hatótávolsága növelve: 125 -> 175
  • Támadás növekedése szintenként növelve: 3,5 -> 5
  • Életerő növekedése szintenként növelve: 93 -> 100
  • Páncél növekedése szintenként növelve: 3,5 -> 4
  • Alap támadási sebesség csökkentve: 0,679 -> 0,625
  • Támadási sebesség növekedése szintenként csökkentve: 4% -> 1%

Hemorrhage (Passzív)
  • Darius aktiválja a Vörös köd képességét, amikor egy ellenséges hősön összegyűlik a Vérontás 5 jelzője, vagy a végső képességével kivégez egy ellenfelet. A Vörös köd hatása alatt Darius 40 -200 sebzéssel megnő 5 másodpercre, és a Vérontás összes jelzőjét elhelyezi minden eltalált ellenfelén..
  • A vérzés mostantól fizikai sebzést okoz varázssebzés helyett.
  • A vérzés sebzése csökkentve: 12-36 -> 10-27
  • Mostantól nem ad mozgási sebesség növekedést minden vérző hős után.

Decimate (Q)
  • Mostantól van egy 0,75 másodperces késleltetése elsütéskor.
  • Darius mostantól a hiányzó életereje 10%-át visszatölti minden egyes pengével eltalált hős után. (max. 30%)
  • Penge sebzése (külső kör) megváltoztatva: 105/157.5/210/262.5/315 (+1.05 bónusz Támadás) -> 20/40/60/80/100 (+1.0/1.1/1.2/1.3/1.4 Támadás)
  • A "nyél" sebzése (belső kör) csökkentve: 66% -> 50%
  • Ha a nyéllel találod el az ellenfelet, mostantól nem ad Vérontás jelzőt.

Crippling Strike (W)
  • Mostantól a teljes sebzésed 140%-át sebzi, eddig 120/140/160/180/200% volt.
  • Lassítás mértéke növelve:20/25/30/35/40% -> 40/50/60/70/80%
  • Lassítás időtartama csökkentve: 2 -> 1 másodperc
  • Mostantól nem csökkenti a támadási sebességet.
  • Újratöltési idő csökkentve: 8 -> 9/8/7/6/5 másodpercre.
  • Mostantól nem csökkentik a Vérontás jelzők az újratöltési időt.
  • Mana költség csökkentve: 30/35/40/45/50 -> 30

Apprehend (E)
  • Hibajavítás: azok az ellenfelek, akik elhagyták a képesség hatóterületét mostantól nem lesznek behúzva.
  • Használati idő csökkentve: 0,32 -> 0.25
  • Mostantól rövid időre lelassítja a behúzott ellenfeleket.

Noxian Guillotine (R)
  • Sebzés csökkentve: 160/250/340 -> 100/200/300
  • Mostantól Darius nem kapja vissza a manát, ha újból használja a képességet, helyette, minden újrahasználat 0 manába kerül.
  • A 3-as szintű képességnek mostantól nincs mana költsége.
  • Ha Darius kivégez egy ellenfelet a képességgel, minden nem hős egység a közelben megrémül néhány másodpercig.



Garen


A változtatások listája

Általános
  • Ajánlott tárgyak frissítve.
  • Alap értékek:

  • [list]
  • (Nerf) Életerő növekedése szintenként csökkentve 96 -> 84.25
  • (Buff) Támadás növekedése szintenként növelve: 3.5 -> 4.5
  • (Buff) Páncél növekedése szintenként növelve: 2.7 -> 3.0
  • (Buff) Alaptámadás hatótávolsága növelve: 125 -> 175

Passzív - Perseverance:
  • (Nerf) 16os zinten a másodpercenkénti életerő-regenerálás csökkentve: Max élet 2%-a -> 1.6%-a
  • Q - Decisive Strike:
    • (Nerf) A némítás időtartama csökkentve: 1.5/1.75/2/2.25/2.5 -> 1.5 minden szinten

    W - Courage:
    • Többé nem növeli a páncélt és mágiaellenállást 20%-kal.
    • (Új) Ha megölünk egy egységet, kapunk véglegesen 0.2 páncélt és mágiaellenállást.(Hősökért és nagy dzsungel szörnyekért 1-et.) Ebből maximum 10/15/20/25/30 gyűlhet össze.
    • Nincs többé Kitartást adó aktívja.

    E - Judgment:
    • Tikkenkénti sebzés csökkentve: 10.0/22.5/35.0/47.5/60 -> 12.0/16.0/20.0/24.0/28.0

    • (A tikk amikor Garen sebez az E-vel. Ez nem másodpercenként van hanem kevesebbszer illetve ha fejlesztjük többször.)
    • (Buff) Tikkenként nagyobb AD szorzó: 0.35/0.40/0.45/0.50/0.55 -> 0.47/0.49/0.51/0.53/0.55
    • (Nerf) Használatkor kevesebb tikk: 6 -> 5
    • (Buff) Töltési idő csökkent: 13/12/11/10/9 -> 9 minden szinten
    • (Új) A Judgment forgása gyorsul ezeken a szinteken: 1/4/7/10/13/16, így eléri az 5/6/7/8/9/10 tikket is ezáltal többet sebezve.
    • (Új) Ha megszakítod a képesség használatát akkor annyival csökken a töltési idő ameddig még forgott volna.
    • (Kivéve) Többé nem alkalmazhat kritikus sebzést az E.
    • (Kivéve) Többé nem mozog lassabban ha minionok között pörög.
    • (Új) Garen forgás közben 20%-kal lassabban halad ellenséges hőst sebez vele éppen.

    R - Demacian Justice:
    • (Új) Passzív: Az az ellenfél hős aki legutoljára megölte egy társad, Gonosztevővé válik.
      Ezt a bűnöst az alaptámadások és az E képesség a maximum életének 1%-ából sebzik. Ez ráadásul valós sebzés.
    • (Új) Az aktív képesség is valós sebzést oszt a Gonosztevőre mágikus helyett.





    Fentebb láthatjuk hogyan is néz ki a Gonosztevő megjelölése. Az arcképe is megjelenik Garen az életcsíkja mellett.


    Ha a Gonosztevőnek elég kevés élete van hogy belehaljon Garen ultijába, a jelző villogni fog és hangjelzést is ad.

    Itt egy videó Garen átdolgozott képességeiröl:


    Mordekaiser


    Lássuk a Mordekaisert érintő változtatásokat:

    Általános
    • Az ajánlott tárgyak átdolgozva
    • (Nerf) Mozgási sebesség csökkentve: 340 -> 330
    • (Nerf) Kezdő életerő: 555 -> 525
    • (Buff) Élet növekedés szintenként növelve: 73 -> 80
    • (Buff) Támadás növekedése szintenként növelve: 3.5 -> 5
    • (Buff) Támadási sebesség növekedése szintenként növelve: 2.6 -> 3
    • (Buff) Életerő-regeneráció növelve: 3.3 -> 4
    • (Buff) Életerő-regeneráció növekedése szintenként növelve: 0.3 -> 0.55
    • (Buff) Alap hatótávolság növelve: 125 -> 200
    • Páncél növekedése szintenként növelve: 2.7 -> 3.0
    • A támadási animáció illetve annak kerete fel let javítva, de már nincs annyira összhangban a támadási sebességgel.(Ahogy telik a játékidő végig jónak kell hatnia.)

    Passzív:

      [*]A pajzs fogyását már nem a max pajzs 3%ból számolja hanem az életünk 2%-
    • A pajzs magától nem megy 25% alá(persze ha sebeznek akkor igen)
    • A maximum pajzs nem nő szintenként hanem fixen a max életünk 25%-a
    • A sebzésnek már csak a 25%-a lesz pajzs a régi 35% helyett.

    Q:
    • Mordekaiser következő 3 alaptámadását erősíti most már.
    • Mindegyik az előzőnél 2x illetve később 3x nagyobb sebzést oszt. Ez a képesség fejlesztésével nő.(Ha az első alaptámadás 100-at sebzett akkor a második 300at és a harmadik 900-at fog.)


    W: Átdolgozva
    • Új passzív: Mordekaiser megkapja a teljes tapasztalati pontot minden általa megölt minionért.
    • Új aktív -- Harvesters of Sorrow: Mordekaiser és a társa, akin használja, 75 mozgási sebességet kapnak ha egymás felé haladnak.
    • Ha elég közel vannak egymáshoz, akkor varázssebzést okoznak a körülöttük levőknek 4 másodpercig.
    • Újra aktiválhatja a képességet, ekkor a 4 másodpercnyi sebzést 40%-át azonnal osztja ki és gyógyítja őt és társát is.(A gyógyításhoz minimum 3 egységet el kell találni, és a minionokra osztott sebzésnek csak az egyharmadával gyógyul.)
    • Többé nem kerül életbe.

    E:
    • Az alap sebzés csökkentve: 70/115/160/205/250 -> 35/65/95/125/155
    • Most már a támadás 60%-ból is sebez.(AD)
    • A töltési idő megváltoztatva: 6 -> 6/5.75/5.5/5.25/5
    • Eltalált hősönként 15% pajszot ad.

    R:
    • (Új)Passzív -- Dragon Force: Ha megtámadjuk a sárkányt, egy átkot szórunk rá. Ha Mordekaiser csapata végez az átkot viselő célponttal akkor a lelke Mordekaisert szolgálja.
    • Tervbe van véve hogy a sárkányszellem mérete optimalizálva lesz de ez még nincs bent PBE-n.]"





    Itt egy rövid bemutató videó Mordekaiserről:


    Skarner


    Vegyük a Skarnert érintő változásokat:

    Általános
    • Az ajánlott tárgyak átdolgozva

    Alap értékek
    • (Nerf) Alap mozgási sebesség csökkentve: 345 -> 330
    • (Nerf) Élet növekedés szintenként csökkentve: 96 -> 84.25
    • (Buff) Támadás növekedése szintenként növelve: 4.2 -> 4.5

    Passzív - Crystal Spires
    • (Removed) Crystallizing Sting (ez a része átkerült az E-re)
    • (Added)

    • [list]
    • Ha Skarner jelen van a játékban, kristályok teremnek a pályán meghatározott helyeken. Ezeket elfoglalhatja mindkét csapat, ha rááll. Ha elfoglalták, 10 másodpercig nem vehetik el az ellenkező csapat.
    • Ha az aktív kristályok közelében van, Skarner 150 mozgási sebességet kap valamint 35%(+szintenként 5%) támadási sebességet, végül a manájának 3%-át visszatökti másodpercenként.
  • Tudnivalók a kristályokkal kapcsolatban:
    • Aki elfoglalja, annak birtokában marad egészen addig míg az ellenkező csapat el nem foglalja.
    • Aki segít elfoglalni a kristályt, 15 aranyat kap.
    • Elfoglalás után 10 másodpercig nem lehet elvenni a másiktól.
    • Ezalatt a 10 másodperc alatt, megvilágítják a háború ködét a területükön.(utána viszont nem)*]
      [*]Az elfoglalást meg lehet úgy akadályozni hogy a kristályt birtokló csapat bármelyik tagja rááll.

    Q - Crystal Slash
    • Változtatások a sebzésben/töltési időben/költségben/hatásokban:

    • [list]
    • Feltöltetlenül 0.32/0.34/0.36/0.38/0.40-es szorzóval sebez a teljes támadásunkból. Alap sebzése nincs a képességnek.
    • Feltöltve is 0.32/0.34/0.36/0.38/0.40-es szorzóval sebez a teljes támadásunkból. Alap sebzése nincs a képességnek.
    • Feltöltetlenül már nem kap sebzést a bónusz támadásból(AD) mert már az egészből kap.
    • Töltési idő csökkentve: 3.5 -> 3.50/3.25/3.00/2.75/2.50
    • A feltöltöttség időtartama csökkentve: 5 -> 4
    • Hősöket sebezve továbbra is 1 másodperccel csökken a töltési ideje, de minden más lénynél ez 0.5 másodpercről 0.25-re csökkent.
    • Mana költség csökkentve: 16/17/18/19/20 -> 10/11/12/13/14
    • (Törölve) Többé már nem ad halmozódó(stackelődő) mozgási- és támadási sebességet.

    W - Crystalline Exoskeleton:
    • Változtatások a pajzs értékeiben:
    • Alap értéke már nincs a pajzsnak(de az AP szorzó maradt).)
    • Most Skarner maximum életének 12/13/14/15/16%-ából kapunk pajzsot.

    E - Fracture:
    • (Új) A lövedék minden eltalált hőssel lelassul.
    • (Új) Ha eltalál valakit ezzel a képességgel, megmérgezi őket a Kristály Méreggel 5 másodpercre. Ennek köszönhetően a következő alaptámadásunk ezekre a célpontokra 25/50/75/100/125 bónusz fizikai sebzést fog okozni és elkábítja őket 1 másodpercre.
    • (Nerf) A lassítás időtartama csökkentve: 2.5 -> 2

    R - Impale
    • Változtatások a sebzésben:

    • [list]
    • Az alap mágikus sebzés csökkentve: 100/150/200 -> 20/60/100
    • A képesség elején és végén is fizikai a sebzés most már, ami Skarner teljes támadásából sebez(100% AD).

    • (Buff) Mana költség csökkentve: 100/125/150 -> 100/100/100
    • Töltési idő csökkentve: 110/100/90 -> 120/100/80
    • Már nem sebez többet a Kristály Méreggel fertőzött célpontokra.





    [Háttér] A fő védekező tárgyakról


    Itt van Xypherous gondolatmenete a védelmező tárgyak változásairól az 5.16-os patchben:

    "Üdv srácok,

    A védekező tárgyak általánosságban egy megfelelő helyzetben vannak - nem a legjobb de működnek.

    Vannak rendkívül erős tárgyak(főleg a páncélt adók közt) de vannak gyengébbek is(különösen a varázsellenállást adóknál) amik viszont hasznosak szóval egészében - a védekező tárgyak általánosságban elérik a megfelelő ár/erő arányt.

    Viszont bemutatunk néhány új tárgyat az 5.16-os patch-ben és ezek a túl erős tárgyak egy olyan környezetet teremtenek ahol minden újonnan megjelenő tárgynak hasonló erővel kéne rendelkeznie hogy egyáltalán fent maradjanak.

    Így szükségessé vált hogy az erő arányokat egy kicsit kiegyensúlyozzuk, ezzel lehetővé téve új tárgyak bemutatását.

    A következő lista a módosításokról nem less túl izgalmas - főleg nem annyira mint az AP tárgyak voltak - de ezek azért kellettek hogy egy könnyebben egyensúlyozható környezetet teremtsünk a szintén ebben a patch-ben érkező új védekező tárgyaknak.

    Ennek persze mellékhatásai is vannak - legfőképp az általában kevés aranyat szerzőkre(Támogatók/Támogató tankok/Vérbeli tankok) - úgyhogy valószínűleg szükség less változtatásokra az alap értékekben azoknál a hősöknél akiknél úgy érezzük hogy túlságosan hárányba kerültek.


    Dióhéjban - A páncélt ado tárgyak drágábbak lettek és kevesebb páncélt adnak. A Varázsellenállás olcsóbb let és könnyebben megszerezhető. Figyelemmel kísérjük majd a támogatók és általában a szegényebb bevétellel rendelkező hősök életét akiket rosszul érinthet a kevesebb páncél.

    Varázsellenállás
    Null Varázs Köpönyeg(Null Magic Mantle)

    Költség: 500 -> 450
    Negatron palást(Negatron Cloak)
    Költség: 850 -> 800
    Megjegyzés: Átvariáltuk a költséget hogy a durván a Páncél 90 %-a legyen.

    A Légió Égisze(Aegis of the Legion)
    Költség: 1900 -> 1600
    Recept változtatás: Null Varázs Köpönyeg(Null Magic Mantle) + Kristályos karvért(Crystalline Bracer)
    Életerő-regenerálódás: 100% alap regenerációt kap.
    Aura MR: A Varázsellenállás aura értéke csökkentve: 20 -> 15.
    Aura Regen:Többé nem ad Életerő-regenerálódást a körülöttünk lévőknek.
    Megjegyzés: A recept változást régóta kérték tőlünk - mivel elég erős és sok elemből áll a tárgy -, viszont a recept változás valószínűleg a buldózereknek és a tankoknak fog kedvezni inkább mint a támogató karaktereknek.

    Ezzel az általános átalakítással - hogy lecsökkentjük a tárgyak erejét - arra is lehetőségünk nyílik hogy olyan tárgy építési útvonalakat hozzunk létre amik kevésbé kedveznek a gyepáló állatoknak hanem inkább a támogatóknak és az igazi tankoknak.

    Az Iron Solari medálja(Locket of the Iron Solari)
    Teljes költség: 2800 -> 2750
    Pajzs aktív: A pajzs ereje 50%-kal nőtt. ( 50 - 230 -> 75 - 345 )
    Pajzs időtartama: 5 mp -> 2 mp
    Megjegyzés: Hasonlóan az AP tárgyak átalakításához - időbe telik míg igazán kialakítjuk az erejét és egyéniségét ezeknek a tárgyaknak. Amíg egy 5 másodperces gyenge pajzs egészen jó egy általános védekezésnél, nem elég ahhoz néha hogy megmentsünk valakit és alulteljesít az erős, sokat sebző támadásokkal szemben.

    Ezzel a változással az a célunk hogy áttereljük a tárgy használatát egy általános apró sebzéseket kivédésből, a nagy sebzések kivédésére.


    Vezérzászló(Banner of Command)
    Teljes költség: 3000 -> 2750
    Megjegyzés: Most még op-bb mint korábban.
    Kísértetkámzsa(Spectre's Cowl)
    Varázsellenállás: 35 -> 40
    Szellemarc(Spirit Visage)
    Teljes költség: 2750 -> 2700
    Varázsellenállás: 55 -> 60
    Életerő-regenerálódás: 100%-a az alapnak -> 150%-a az alapnak

    Bansheek fátyla(Banshee's Veil)
    Teljes költség: 2750 -> 2700
    Recept változás: Most már Kísértetkámzsa(Spectre's Cowl) -ból és Kristályos karvért(Crystalline Bracer)-ből épül nem pedig Kísértetkámzsa(Spectre's Cowl) -ból és Rubinkristály(Ruby Crystal)-ból.
    Varázsellenállás: 55 -> 60
    Megjegyzés: Semmi különös igazából. Csak egy általános költség/erő finomhangolás - valamint egy kis recept változtatás. A Kristályos karvért(Crystalline Bracer) most már ott van az Aegis és a Banshee receptjében is ha MR kell - vagy - az Igaz Dicsőség(Righteous Glory) és a Warmog Páncélja(Warmog's Armor) receptjében is ha élet kell.


    Páncél/Ellenállás

    Ragadozópalást(Raptor's Cloak)
    Teljes költség: 1000 -> 1100
    Életerő-regenerálódás: 100% -> 150%
    Toronyiránt(Point Runner): A maximum mozgási sebesség 20%-ra csökkent(30%-ról). Viszont mostmár nem azonnal csökken a mozgási sebesség ha elhagyod a tornyot, hanem fokozatosan 2 másodpercen belül.
    Megjegyzés: Összességében a Ragadozópalást(Raptor's Cloak) jó volt egy vagy két konkrét helyzetben(táncolás) - azonban a használatbeli változás alkalmatlanná tette más helyzetekben. Habár nem ez a fő probléma ezzel a tárggyal - egy kis finomhangolás belefért hogy javítson ezen.

    ZZ'Rot Kapu(ZZ'Rot Portal)
    Teljes költség: 2800 -> 2750
    Toronyiránt(Point Runner): lásd: Ragadozópalást(Raptor's Cloak)
    Üresség Teremtmények életének csökkenése: Most már a jelenlegi életükből csökken %-osan és nem a maximumból. Ez konkrétan megduplázza az életüket (és a távolságot amit meg tudnak tenni) de jelentősen csökkenti az aktuális életüket.(tovább jutnak sértetlenül de ha sebzik őket hamarabb meghalnak).
    Üresség Teremtmények bevétel számlálója: Most már mutatja mennyi aranyat kaptál a kis lényektől.
    Felerősödött Üresség Teremtménye: A Felerősödött Lények a maximum életed 15%-ából kapnak értékeket és nem az ellenállásaidból.
    Megjegyzés: Egy kis tisztítás és alakítás a ZZ'Rot Kapun(ZZ'Rot Portal) főleg használatbeli. Amíg a hatótávjuk megduplázódott, az életük alacsonyabb lett útjuk bármelyik pontján. Szóval ha rossz helyre is rakod a Portált,de támogatod őket rendesen akkor még mindig elérik céljukat de könnyebben kiirthatók.

    Toronytörő(Ohmwrecker)
    Toronyiránt(Point Runner): lásd: ZZ'Rot Kapu(ZZ'Rot Portal)
    Páncél Tárgyak
    Jégkori Lepel(Glacial Shroud)
    Teljes költség: 950 -> 900
    Vadászmellény(Warden's Mail)
    Teljes költség: 1050 -> 1100
    Fagyos Szív(Frozen Heart)
    Teljes költség: 2450 -> 2600
    Páncél: 100 -> 90
    Megjegyzés: A Fagyos Szív(Frozen Heart) az egyik fő tárgy amit védekezésre vesznek egyszerűen az ereje és hatékonysága miatt. Ezért ezt egy kicsit lejjebb visszük ezt mert a többi tárggyal összehasonlítva kicsit túl költséghatékony volt.

    Tüskevért(Thornmail)
    Teljes költség: 2100 -> 2300
    A passzívja megváltozott: Most már nem a páncél védelme előtt számolt sebzés 30 %-ával sebez vissza, hanem annak cask 15%-ából valamint a bónusz páncélod 25%-ából.
    Megjegyzés: A Tüskevért(Thornmail) is egy kicsit túl erős és hatékony volt, de cask akkor volt igazán az ha elegendő Élet(HP) is társult hozzá. Mivel önmagában ilyen erős Páncélt adó tárgy a Tüskevért(Thornmail), ezért ha még több Páncélt veszel, nem less erősebb. Csak ha Életet is beszerzel hozzá(mint ahogy ez más ellenállást biztosító tárgyakra is igaz.)

    Bár ez így is erős - egy kis ráadás a Tüskevért(Thornmail)-nek - hogy több Páncél vásárlásával erősebb lesz - egy új fajta erőt ad neki valamint nagyobb összehangolhatóságot bizonyos hősökkel.(Leona, Rammus, stb.)

    Ha %-osan csökkentik a Páncélodat - A Tüskevért(Thornmail) ezt nem számítja bele a visszaadott sebzés kiszámításakor. Azonban a fix értékkel csökkentő páncéltörés(armor penetration) ami semlegesíti a saját százalékos Páncél növelésed(pl. Malphite kontra Garen) - az hatással lesz a Tüskevért(Thornmail) okozta sebzésre.

    Randuin Ómenje
    Teljes költség: 2850 -> 2700
    Életerő: 500 -> 400
    Páncél: 70 -> 60
    Hideg Acél (Cold Steel)Passzív: Változatlan
    (Új)Kritikus sebzés csökkentés: 10%-kal kevesebbet kap a viselője a bekapott kritikus sebzésből.
    Lassító aktív: Az időtartam többé nem a Páncél és Varázsellenállásunk alapján nő hanem fixen négy másodpercig tart.
    Megjegyzés: A Randuin Ómenje a leggyakrabban vásárolt tárgy ha valaki csak szimplán strapabíróbb akar lenni.(Bérgyilkosokkal is ezt szokták venni). Mivel bekerül néhány új tárgy hogy többféle dolgot kipróbáljunk - adtunk a Randuin Ómenjének egy kis egyediséget így akkor vásároljuk ha az "Úr isten de szétszednek a kritikus sebzéssel" felkiáltás többször is elhangzik tőlünk. De összességében ez egy kis nerf a tárgynak.


    Életerő

    Warmog Páncélja
    Alap regeneráció: Most már 200 % Életerő-regenerációt ad a 0 helyett.
    passzív átalakítva: Megkapod a Warmog Szíve passzívot ha több mint 3000 Életerőd van.
    A Warmog Szíve másodpercenként visszatölti a maximum életed 3 %-át, ha 8 másodperce nem szenvedtél el semmilyen sebzést.
    Megjegyzés: A tárgyakat egyedivé tesszük. Még több egyediség, még több választási lehetőség.

    Úgy érzem alapjában véve elégedette vagyunk a Warmog Páncéljával mint egy ostromot visszaverő lehetőség a midgame és lategame környékén. Szóval felerősítettük ezt a hatást. A lategame-ben a hazateleportálás funkciója legtöbbször az újratöltődés mert ilyenkor már nem nagyon vásárolunk. Ezért úgy döntöttünk hogy elvisszük a Warmog páncélját egy olyan irányba ahol képes kiváltani a Hazateleportálás a gyógyításával azoknál a karaktereknél akik mélyen belemásztak az Életerejük növelésének folyamatába.

    Igaz Dicsőség(Righteous Glory)
    Teljes költség: 2500 -> 2400
    Oltalmazó Kitartás(Catalyst the Protector) passzív: Fejlesztéskor elveszti a Catalyst passzívot.
    Megjegyzés:
    Az Oltalmazó Kitartásnak(Catalyst the Protector) két fejlesztése van. A Korok Pálcája(Rod of Ages) és az Igaz Dicsőség(Righteous Glory).
    Az Igaz Dicsőséget azért gyengítettük le idővel, mert ha elég erős ahhoz hogy első tárgyként megvegyék, nem szeretjük ha ez alapján vannak eldöntve a kisebb harcok. Megpróbálkoztunk néhány változtatással hogy ne azonnal ezt vegye mindenki.

    Parázsbehemót(Cinderhulk)
    Alap Életerő: 300 -> 400
    Élet sokzsorozó: 25% -> 15%
    Megjegyzés:Ez egy kis erősítés alapesetben a Parázsbehemót-nak de gyengítés a lategame-ben. Bár nem a legjellemzős választás most a Parázsbehemót, egy fura helyzetben van mert cask a lategame hatása miatt veszik. Ezzel a váltostatással egy kicsit a midgame-re is jobban hat mint a többi tárgy és nagyobb kontrollt ad az ezt építő hősök életerejét illetően a szorzó csökkentése.

    Dióhéjban - A Páncél gyengébb és drágább. A Varászellenállás olcsóbb és könnyebben megszerezhető. Életerők módosítva. A teljes költségek nagyjából maradtak - de picit drágábbak.


    Új tárgyak - Sterak's Gage és Titanic Hydra

    De nem cask ennyi tárgyunk van ám - itt egy cikk Riot Axes -től a két új üdvöskéről:

    "Üdv Mindenkinek,
    A Buldózer frissítést támogatva kiadunk két új tárgyat is.

    Sterak's Gage
    • Az Óriás Öve(Giant's Belt) + Hosszúkard(Long Sword) + 1190 arany(összesen 2550 arany)
    • +500 Életerő
    • +25% Alap Támadás(Attack Damage)
    • EGYEDI Passzív: Ha elszenvedünk 400-1800 sebzést(szinttől függ) 5 másodpercen belül, megkapjuk az Elemi Düh állapotot 8 másodpercre.

    • Elemi Düh: Megnő az erőd és a méreted is, valamint 25%-kal több less a Támadás, és a max Életerőd 30%-ából egy pajzs ami fokozatosan csökken.[/*]

    Egy rövid gondolatmenet: Úgy tűnik elég sok sebzés tud előfordulni a frontvonalban - rengeteg ulti 500 felettit sebez és általában egyszerre jönnek. A Sterak's Gage segít a Buldózereknek túlélni ezeket a teamfight-ban de ha összpontosítják a tüzet ellene akkor még mindig képes lesz az ellenfél is megölni.

    Titanic Hydra
    • Tiamat + Rubinkristály + 1000 arany(3300 arany összesen)
    • +250 életerő
    • +50 Támadás
    • +100% alap Életerő-regeneráció
    • EGYEDI Passzív: Az alaptámadások 20 + a max életünk 1%-ából fizikai sebzést okoznak.
    • EGYEDI Passzív - Hasítás(Cleave): Az alaptámadások 40 + a max életünk 2.5%-ából fizikai sebzést okoznak előttünk tölcsér alakban.(a célpontunk nem kapja meg ezt a sebzést.
    • EGYEDI Aktív - Félhold(Crescent): A következő alaptámadásunk 20 + a max életünk 10%-ából fizikai sebzést okoznak egy még nagyobb tölcsér alakban.(20 másodperc töltési idő, A Hasítás nem érvényes erre a támadásra.)

    Kis magyarázat: A Fekete Hasítóbárd(Black Cleaver) jól működik a képességet használó strapabíró közelharci hősökön, és A Háromság Hatalma(Trinity Force) is jó azoknak a hősöknek. A Titanic Hydra inkább az alaptámadásokat használó Buldózereknek készült hogy legyen valami választási lehetőségük nekik is.

    Apró megjegyzés - A vizuális effektek, a hang és az ikon még fejlesztés alatt áll.


    Egyensúlyi változtatások


    Hősök

    Darius
    • [Elég hosszú a változtatások listája, fentebb olvashatjátok.]

    Garen
    • [Elég hosszú a változtatások listája, fentebb olvashatjátok.]

    Kassadin
    • Rift Walk (R) [új hatás[/b]] mostantól az első ugráson 0,2-es Varázsszorzó van, a többin 0,1-es.

    Lee Sin
    • Flurry (Passzív) mostantól az első ütés 20 energiát, és a második 10-et tölt vissza, eddig mindkettő 15-öt töltött.
    • Dragon's Rage (R) [új hatás[/b]] Minden hőst, akit eltalál az elrúgott hős, a célpont bónusz életerejének 15/18/21%-át sebzi pluszba a további célpontokra fizikai sebzésként.

    Lissandra
    • Frozen Tomb (R) [új hatás] Ha magán használja Lissandra a képességet, akkor 100/150/200 + [(0,3 Varázserő)%] életerőt tölt vissza, mely 1%-kal növekszik minden 1% hiányzó életerő után.

    Lucian
    • Ardent Blaze (W):
    • Mostantól Lucian szövetségesei is kapnak bónusz mozgási sebességet.
    • Mozgási sebesség növelve: 40/45/50/55/60 -> 60/65/70/75/80
    • Mozgási sebesség bónusz időtartama csökkentve: 2 -> 1 másodperc
    • Mana költség csökkentve: 60 -> 50

    Mordekaiser
    • [Elég hosszú a változtatások listája, fentebb olvashatjátok.]

    Nasus
    • Siphoning Strike (Q) [új hatás] A következő alaptámadás hatótávolsága 25 egységgel nagyobb.

    Skarner
    • [Elég hosszú a változtatások listája, fentebb olvashatjátok.

    Zed
    • Death Mark (R) A késleltetés az újraaktiválhatósághoz csökkent: 1 -> 0,5 másodperc


    Tárgyak

    Fentebb írtunk a tárgyakról is.



    Hozzászólások (0)

    Jelentkezz be az oldalra, hogy írhass hozzászólást!
    Belépés