2015-04-29 10:36
2015-04-29 10:36
A frissítés tartalmazza Ashe új értékeit és képességeinek leírását, ezen felül 6 új kinézet is érkezett!
Új kinézetek
- Teljesen új modell!
- Csillogó képességek!
- Új hazaportálási animáció!
- Új hangok a képességeknek!
- Néhány új animáció, például új tánc!
- 1350 RP-be fog kerülni.
Looper: Singed, 750 RP
- Új karakter modell.
Dandy: Rengar, 750 RP
- Új karakter modell.
Pawn: Talon, 750 RP
- Új karakter modell.
- Új részletek W és R képességéhez.
Imp: Twitch, 975 RP
- Új karakter modell.
- Új hazaportálási animáció.
Mata: Thresh, 975 RP
- Új karakter modell.
- Minden képessége kék színű lett.
- Új hazaportálási animáció.
Ashe hős frissítés
Alap tulajdonságok
- Alaptámadás gyorsasága növelve: 2000 -> 2500
- Támadási sebesség növekedése szintenként csökkentve: 4 -> 3.33
Passzív: [ÚJ] Jeges nyílvesszők
Ashe alaptámadásai és képességei lassítják 5/11/16/23/29/35%-kal az eltalált célpontokat 2 másodpercre. Ashe alaptámadásai mindig 110+([kritikus találat esély]x[kritikus sebzés])% bónusz sebzést okoznak a lelassított célpontoknak (ez veszi át a kritikus csapások helyét). A kritikus csapási esély növeli a bónusz sebzés mértékét.
Q: [ÚJ] Gondos célzás
Passzív: Ashe egy Összpontosítás jelzőt kap (4 másodpercig marad meg), valahányszor lelassít egy ellenfelet (legfeljebb 5 jelző gyűlhet össze).
Aktív: Ashe támadási sebessége 20/30/40/50/60%-kal megnő, és a Jeges nyílvesszőkkel 4 másodpercig 20%-kal lassítja az ellenfeleket. Ha Ashe összegyűjtötte a maximális számú Összpontosítás jelzőt, akkor minden alaptámadásával nyílzáport lő ki a képesség időtartama alatt (1,15/1,20/1,25/1,30/1,35-szor az összes támadása).
- Mana költség: 50 minden szinten
- Újratöltési idő: 18 másodperc
W: Sortűz
Ashe több nyilat készít elő, majd egyszerre lövi ki mindet egy tölcsér alakzatban. Mindegyik nyíl megsebzi és lelassítja az ellenfelet.
[ÚJ] Ashe a korábbinál több nyilat lő ki. Egy célpontot nagyobb eséllyel talál el több nyíl, de az áldozat csak az egytől szenved el sebzést.
- Alap sebzés csökkentve: 40/50/60/70/80 -> 20/30/40/50/60 (a szorzója maradt)
- Újratöltési idő csökkentve: 16/13/10/7/4 -> 12/10/8/6/4 másodperc
E: Sasszem
Ashe utasítást ad a sólymának, hogy derítsen fel egy területet. A sólyom lassan végigrepül a kijelölt úton, és felfedi azon területeket, amelyek felett elhalad. Ha elérte a kijelölt helyet, néhány másodpercig ott köröz felette, és felfedi az összes nem láthatatlan egységet, akkor is, ha a bokorban vannak.
[ÚJ] A Sasszemmel a térkép bármely pontja megcélozható. Ashe legfeljebb két Sasszem-töltettel rendelkezhet.
- Újratöltési idő: 90 másodperc
- Két használat közti minimális idő: 5 másodperc
- Hatótáv globálisra növelve
R: Elvarázsolt kristálynyíl
Ashe egy hatalmas jégnyilat lő ki a kijelölt irányba, amely megsebzi és elkábítja az első eltalált ellenséges hőst. A kábítás időtartama attól függ, hogy mekkora utat tett meg a nyíl. Az Elvarázsolt kristálynyíl megsebzi és lelassítja a célpont közelében tartózkodó összes ellenfelet és semleges célpontot (a lassítás mértéke mostantól a passzívjának a lassításával egyezik meg).
- Mana költség: 100
- Sebzés: 250 (+1,0 varázserőnként)
Egyensúlyi változások
Hősük
Ashe
- Róla már beszéltünk, jelentős változásokon esett át.
Nocturne
- Unspeakable Horror (E) sebzés növelve: 50/100/150/200/250 -> 80/125/170/215/260
Veigar
- Event Horizon (E) kábítás késleltetése csökkentve: 0,75 -> 0,5
Tárgyak
Fejlesztés: Parázsbehemót
- Sebzés megváltoztatva: 16 (+1 szintenként) ami erősödik 24 (+1,5 szintenként)-re -> 15 (+0,6 szintenként) ami erősödik: 30 (+1,2 szintenként)-re
Szörnyek
Dragon
- Sebzés növelve: 75 -> 90
Az eredeti cikk itt található.